شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن 11 مسافر در پی انحراف یک دستگاه اتوبوس در جاده کاشان - نطنز خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی صنعت آب با اشاره به بارش‌های مناسب هفته‌های گذشته، میزان پرشدگی سدهای کشور تا 30 اردیبهشت ماه را 68 درصد اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در این حادثه اتوبوس مسافربری کرمانشاه - یزد که در کیلومتر 21 جاده کاشان - نطنز از جاده منحرف شده است، 11 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: «انحراف اتوبوس مسافربری کرمانشاه یزد در محور کاشان 11 مصدوم داشت.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مراسم افتتاحیه مجلس خبرگان موحدی کرمانی رئیس سنی مجلس خبرگان رهبری شد به گزارش عرشه آنلاین، در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هیات رئیسه سنی ششمین دوره مجلس خبرگان مشخص شد. آیت‌الله موحدی کرمانی نماینده تهران و رئیس سنی، آیت‌الله وافی یزدی نماینده یزد، آیت‌الله فلاح تفتی نماینده البرز و آیت‌الله بیاتی نماینده آذربایجان غربی به عنوان هیئت رئیسه سنی آغازگر مراسم افتتاحیه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هیات رئیسه سنی ششمین دوره مجلس خبرگان مشخص شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هیات رئیسه سنی ششمین دوره مجلس خبرگان مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجلس ششم خبرگان رهبری آغاز به کار کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیریت عملیات بازارهای نقد شرکت فرابورس از عدم اعمال حجم مبنای 4 نماد معاملاتی از یکشنبه هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یادم می‌آید دو سال قبل از انقلاب با طلبه‌ها که می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم گفتند اگر شاه برود چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ من هم گفتم همین آقای خامنه‌ای امام جماعت مسجد کرامت بهترین شخص برای ریاست‌جمهوری است. آن موقع مرا مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنی؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

برنامه جدید مسابقات هفته‌های سی و دوم تا سی و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از شخصیت‌های سیاسی و مقامات کشوری در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت ابراهیم رئیسی و هیأت همراه او را تسلیت گفتند.

وب‌گاه گسترش

براساس اظهارات مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی، در یک ماه گذشته، 20 استان کشور اقدام به برگزاری 184 مرحله حراج خرده فروشی کرده‌اند. این حراج‌ها شامل فروش انواع لوازم خانگی، از جمله لوازم برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالاهای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر اقلام بوده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفر‌های بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

برنامه جدید مسابقات هفته‌های سی‌ودوم تا سی‌و‌چهارم و یک بازی معوقه از هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعلام شد.