شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه آلوده به بذل و بخشش‌های یک مفسد اقتصادی دانه‌درشت، می‌گوید: باید شدیدترین مجازات برای مفسدان دولتی اجرا شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون صدا در جریان اختتامیه سومین دوره جشنواره بین‌المللی پژواک از بین المللی شدن جشنواره مستند رادیویی «پژواک» در دوره بعدی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمان برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه به تاخیر افتاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست مدیریت بحران مشهد نسبت به پخش زنده ورود خودروها به زیرگذر سیلاب‌زده اظهار بی اطلاعی کرد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش در 10 استان و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

در نشست هم‌اندیشی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین ضمن تاکید بر آسیب‌شناسی اقدامات سال گذشته در موضوع اربعین، برنامه‌های شهرداری در مرزهای 8گانه تشریح شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک آمار جالب‌: 56 فرودگاه فعال داریم که برای آنها برج مراقبت، خدمه پرواز، سالن انتظار و نظافتچی داریم، اما مثلا تعداد پرواز 9 ماهه اول امسال فرودگاه سراوان، تنها 4 پرواز است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با شهرداری‌های کلانشهرها با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور، متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، دبیر ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور، نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، جعفری مدیرکل امور خدمات...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد گفت: براساس مطالعه مؤسسه آموزش و پژوهش وزارت علوم، میزان اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد 41 درصد، دانشجویان دانشگاه‌های دولتی 33 درصد و دانشجویان فنی و حرفه‌ای 21 درصد است.

وب‌گاه فرارو

با گذشت چند دهه از جنگ ایران و عراق، ملیت و تعداد اسرای خارجی حاضر در کشور تغییر کرد. اسفند 1401 بود که معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری گفت: «اکنون حدود هفت هزار اتباع خارجی در زندان‌های کشور ما هستند که 6 هزار و 620 زندانی از اتباع افغانستان و بعد از آن اتباع پاکستان، عراق، ترکیه، هند و جمهوری آذربایجان بیشترین تعداد زندانی را در ایران دارد.» در همان سال بود که وزارت...

وب‌گاه الف

همایش مدیران ارشد بانک سپه با محور "تبیین رویکردها، سیاست ها و برنامه های اجرایی بانک در سال 1403 با تمرکز بر بانکداری دیجیتال" برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

امیرحسین صداقت پس از اتمام دوران سربازی به شهداب یزد بازگشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در یزد اظهار کرد: در این دولت رئیس جمهور و هیات دولت رویه خود را بر این بنا نهادند که مجبور به منازعات بی‌حاصل شویم و در دولت تمام توان بر این قرار گرفت که حتی دقایق و لحظات را برای خدمت بیشتر به مردم از دست ندهیم. وی خاطرنشان کرد: ممکن است با شاخص‌های مطلوب فاصله داشته باشیم و قطعاً داریم، ولی جهت گیری فعالیت‌های دولت بر این قرار...