شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه عصر ایران

هواشناسی یزد با اعلام هشدار سطح زرد نسبت به افزایش سرعت باد و نفوذ گرد و غبار از مناطق بالادست به اغلب شهر‌های استان از عصر امروز شنبه تا ظهر فردا یکشنبه هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ مهلت اعتبار آن دسته از کارت ملی افرادی که منقضی شده به صورت اتوماتیک تمدید شده و برای صدور کارت جدید به مردم اطلاع رسانی می‌شود. جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ اطلاعات نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اطلاعات درباره وضعیت کارت ملی...

وب‌گاه خبر آنلاین

سریال یزدی «پشت پرده» اثر مشترک شبکه دو سیما و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، به زودی از اول خردادماه، شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:15 به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم چادرملو اردکان می‌گوید دیدار با آلومینیوم و همشهریانش بازی خاص و احساسی برای او بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. به...

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان آلومینیوم اراک خودشان را آماده دیدار آینده مقابل گل‌گهر سیرجان می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات شمشیربازی آزاد دختران کشور در سالن شمشیربازی کاج یزد برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه موزه‌های دفینه از رونمایی یک خودرو جدید در موزه خودروهای تاریخی و برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلفی به این بهانه خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم آلومینیوم اراک قبل از مسابقه با چادر ملو پیش بینی گلزنی خود را کرده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی نارنجی و زرد نسبت به وقوع رگبار و تگرگ و همچنین آبگرفتگی معابر هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

مسئولان فوتبال یزد قبل از بازی روز گذشته از سید مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم تقدیر به عمل آوردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.