شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه الف

مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی گفت: اجرای طرح نفس در نجات فرزندان سقط، با کمک گروه‌های مردمی و فرهنگ سازی عمومی سبب جلوگیری از وقوع 4هزار سقط شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی نارنجی و زرد نسبت به وقوع رگبار و تگرگ و همچنین آبگرفتگی معابر هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه کرج جوانی جمعیت را تضمین کننده امنیت کشور در عرصه‌های اقتصادی، نظامی و اجتماعی دانست و گفت: اگر در پنج سال آینده گذشته جبران نشود در سیاه چاله جمعیتی خواهیم افتاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پاییز و زمستان خشک 1402 نگرانی‌ها را از تکرار چهارمین سال خشک متوالی برای کشور تشدید کرده بود تا اینکه بارش‌های بهاری در فروردین و اردیبهشت‌ماه تا حدودی از شدت نگرانی‌ها کاست و پس از 232 روز، میزان بارش‌های امسال به شرایط نرمال رسید. اگرچه در 9 استان با افت بیش از 10 درصدی بارش‌ها مواجه هستیم، اما از سوی دیگر در 13 استان دیگر بیش از 10 درصد رشد...

وب‌گاه فرارو

خشک‌ترین و کم‌آب‌ترین استان ایران، امسال رکورددار رشد بارش‌ها بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

سعید اخباری در روز شکست چادرملو مورد حمایت هواداران یزدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استان سیستان‌وبلوچستان به‌عنوان خشک‌ترین و کم‌آب‌ترین استان ایران، امسال رکورددار رشد بارش‌ها بوده است و دو سد این استان با پرشدگی 100درصدی و دو سد دیگر با پرشدگی نزدیک به 100درصدی شرایط خوبی را برای ورود به تابستان گرم ایجاد کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

خبرگزاری تسنیم

استان سیستان‌وبلوچستان به‌عنوان خشک‌ترین و کم‌آب‌ترین استان ایران، امسال رکوردار رشد بارش‌ها بوده و دو سد این استان با پرشدگی 100درصدی و دو سد دیگر با پرشدگی نزدیک به 100درصدی شرایط خوبی را برای ورود به تابستان گرم ایجاد کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی سه روز آینده به تناوب در اغلب مناطق به ویژه مرکز و نوار جنوبی کشور، وزش باد شدید رخ می دهد که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی سه روز آینده به تناوب در اغلب مناطق به ویژه مرکز و نوار جنوبی کشور، وزش باد شدید رخ می دهد که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در تمامی محورهای شمالی کشور (رفت و برگشت) روان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی سه روز آینده به تناوب در اغلب مناطق به ویژه مرکز و نوار جنوبی کشور، وزش باد شدید رخ می دهد که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

آمارهای ثبت احوال حکایت از این دارد که یزدی‌ها با میانگین سن فوت 68 سال، عمر بیشتری نسبت به میانگین کشوری با متوسط سن فوت 66.2 درصد دارند به نحوی که گزارشهای آماری نیز یزد را از نظر کمترین نرخ وفات در رتبه‌ی هفتم کشور قرار داده است.