شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد: یکشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب بارش در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی اعلام کرد: یکشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب بارش در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم به دلیل دو اخطاره بودن در دیدار جام حذفی مقابل چادرملو حضور ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار یزد برای تقدیر از معاون خودش استوری عجیبی را منتشر کرد. استاندار یزد برای تقدیر از معاون خودش استوری عجیبی را منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلایندر این استوری عکسی از روغن بنفشه در اتاق معاونین استاندار وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

به گفته ضیائیان، طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان و طی روز‌های جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

وب‌گاه گسترش

آخرین وضعیت پروژه فاضلاب شهری یزد شرکت سنگ آهن مرکزی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تسریع در روند اجرا اتخاذ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و وزش باد شدید در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش کشور به وضعیت نرمال نزدیک می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته ضیائیان، طی سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان و طی روزهای جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در چندین استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بررسی زمینه‌های تاریخی روند رشد جمعیت در ایران، بیان‌گر این است که رشد جمعیت و باروری در دهه 70 کاهش یافته و در دهه 80 نیز این روند کاهشی تداوم داشته است. کاهش سریع نرخ باروری از 6.5 فرزند به ازای هر زن به طور متوسط در دهه 60 به حدود 1.8 فرزند به ازای هر زن در سال 1390 و افزایش جزئی آن تا حدود 2 فرزند به ازای هر زن در پنج سال منتهی به سرشماری...

وب‌گاه گسترش

معاون اقتصادی دادستان کل کشور اعلام کرد که در مدت کوتاهی، وضعیت وراث بیش از یک میلیون متوفی دارنده سهام عدالت تعیین تکلیف شده است. همچنین، وضعیت مالیاتی سهام باقی مانده متوفیان دارنده سهام عدالت باید مطابق مصوبات سال 1399 شورای عالی بورس روشن شود.

وب‌گاه فرارو

براساس داده‌های سازمان هواشناسی، کشور در سال آبی جاری تا 24 اردیبهشت، به‌طور میانگین 2.9 درصد با کاهش بارش روبه‌رو بوده و طی این مدت 209 میلی‌متر بارش دریافت کرده، این در حالی است که میانگین بلندمدت بارش کشوری در این بازه زمانی 215.3 میلی‌متر بوده است.

وب‌گاه فرارو

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور امروز 4 بازی برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شوند.

وب‌گاه ورزش سه

استان یزد بعد از 18 سال میزبان یک تیم لیگ‌برتری خواهد بود و چادرملو میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود.

وب‌گاه الف

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز پیگیری می‌شود تا از دل رقابت هفت تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ دسته اولی چهار تیم برتر رقابت‌های حذفی مشخص شوند.