شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار نارنجی به 19 استان کشور خبر داد و گفت: امکان سیلابی شدن مسیرها و تخریب محصولات کشاورزی در پی با تشدید رگباری بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

یکی از چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران را دو تیم چادرملو و الومینیوم اراک برگزار خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز جمعه 28 اردیبهشت، در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل و مناطق مرکزی و شرقی فارس، احتمال رگبار باران، رعدو برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید، آبگرفتگی، سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در سیستم حمل و نقل وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

آلومینیوم برای تقابل با چادرملو اردکان سه مصدوم دارد تا حسینی برای انتخاب بازیکن کار سختی داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با چهلمین روز شهادت سردار مجاهد سرلشکر پاسدار شهید حاج محمدرضا زاهدی، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد. سرلشکر سلامی در این دیدار اظهار داشت: شهید زاهدی اسوه یک انسان آسمانی بود و نزدیک به خدا سیر می‌کرد و همه زندگی‌اش برای رضای خدا بود که در نهایت پس از 45 سال مجاهدت بی‌وقفه،...

وب‌گاه ورزش سه

یازده بازیکن آلومینیوم اراک برای تقابل با چادرملو ادرکان مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

ورزشگاه یادگارامام در فاصله سه ساعت تا شروع بازی خالی از تماشاگر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از روز جمعه 28 اردیبهشت تا شنبه 29 اردیبهشت رگبار باران، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، آبگرفتگی، رواناب، سیلابی‌شدن مسیل‌ها در 7 استان را پیش بینی کرد.

وب‌گاه فرارو

توریست‌های چینی را در زورخانه‌ای در یزد ببینید.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران و فارس خبر داد و گفت: در شرایط بارندگی رانندگان حتما باید با دقت بیشتر و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کرده و با توجه به لغزندگی معابر فاصله‌طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش‌ها حاکی از وقوع مه‌گرفتگی در جاده‌های چالوس، هراز و فیروزکوه است. در این شرایط توصیه می‌شود که رانندگان حتما چراغ مه‌شکن خود را روشن کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل حفاظت محیط زیست سمنان با اشاره به تولد نخستین گورخر پارک ملی کویر گرمسار در سال 1403، گفت: هم اکنون حدود 11 گورخر در طبیعت این پارک ملی در دوره بلوغ و زایش قرار دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین گورخر در پارک ملی کویر گرمسار در سال 1403 متولد شد.

وب‌گاه الف

بارش کشور به وضعیت نرمال نزدیک می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعه سامانه برشی در جنوب و جنوب شرق تضعیف شده و در سایر مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت.