چهارشنبه 18 مهر 1403

یکهزار و 350 بسته بین نیازمندان بیارجمند توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
یکهزار و 350 بسته بین نیازمندان بیارجمند توزیع شد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیارجمند گفت: یکهزار و 350 بسته معیشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد.

مرتضی نوروزپور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با توجه به ضرورت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، افزود: در 2 مرحله کمک های مردمی بین نیازمندان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون ریال توزیع شد.

وی ادامه داد: با مشارکت دفتر آستان قدس رضوی شهرستان های شاهرود و میامی 450 بسته معیشتی در شهر و روستاهای بیارجمند توزیع شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیارجمند با اشاره به اینکه از نیمه ماه مبارک رمضان طرح اطعام مهدوی در این بخش آغازشد، گفت: نزدیک به 10 هزار پرس غذای گرم نیز در بیارجمند توزیع شد.

وی اظهارداشت: تا کنون در 15 مرحله غذای گرم به همت خیران و دستگاه های اجرایی بین محرومان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شد.

پرداخت کمک به مددجویان، کمک به پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و وتربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان از جمله خدماتی است که به مددجویان ارایه می شود.

تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله کمک های کمیته امداد امام خمینی (ره) محسوب می شود.

یکهزار 200 خانوار با جمعیت افزون بر 2 هزار و 500 تن زیر پوشش این نهاد حمایتی در بخش بیارجمند هستند.

شهر بیارجمند در 110 کیلومتری جنوب شرق شاهرود قرار گرفته و تا سمنان 310 کیلومتر فاصله دارد. این بخش 40 روستا و حدود 10 هزار تن جمعیت دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*