چهارشنبه 18 مهر 1403

یک هزار و 724 مبتلا و مشکوک به کرونا در اردبیل شناسایی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
یک هزار و 724 مبتلا و مشکوک به کرونا در اردبیل شناسایی شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی هزار و 724 نفر مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در این شهرستان شناسایی شده است و خدمات تست، قرنطینه در منزل و نقاهتگاه و سایر خدمات درمانی به آنها ارائه شد.

به گزارش ایرنا، مسعود امامی یگانه روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان اردبیل اظهار کرد: تاکنون 41درصد از جمعیت این شهرستان با اجرای طرح غربالگری شده است.

وی همچنین به اجرای طرح محدودیت کرونایی در اردبیل اشاره کرد و افزود: 84 واحد صنفی که به محدودیت‌ها در این شهرستان پایبند نبوده پلمب و 74 مورد نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: اقشار مختلف مردم، بازاریان و اصناف در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی همکاری خوبی داشته اند و انتظار داریم این همکاری تا قطع زنجیره ویروس کرونا ادامه داشته باشد.

وی گفت: در ستاد شهرستان مقرر شد چراغ های تزئینی شهر اردبیل ازساعت 21 به بعد خاموش شود و نظارت جدی برای جلوگیری از برگزاری مراسم ترحیم با تراکم جمعیت توسط شهرداری اردبیل صورت گیرد. فرماندار اردبیل از اعمال قانون برای سه هزار و 551 راننده خودرو با پلاک بومی و 56 مورد غیر بومی در سطح شهر اردبیل در راستای عدم رعایت محدودیت‌ها خبر داد و افزود: برای 330 راننده متخلف برون شهری هم اعمال قانون شده است. وی ازحضور اکیپ‌های نظارتی در روستاهای شهرستان نیز خبر داد و افزود: از اهالی روستاها نیز انتظار داریم دستور العمل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کرده و از ترددهای غیر ضروری و هر گونه تجمع خودداری کنند.

*س_برچسب‌ها_س*