پنج‌شنبه 3 آبان 1403

10 فیلم و سریالی که دانلود و تماشای آنها ممنوع است!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
10 فیلم و سریالی که دانلود و تماشای آنها ممنوع است!

در این بخش در خدمتتان هستیم با 10 فیلم و سریالی که دانلود و تماشای آنها ممنوع است!

از این عنوان بعضی از تحلیلگر های دنیای سینما برای جلوگیری مخاطبان از تماشا و لذت بردن از دنیای سینمای ایران و جهان به کار برده اند! پیشنهاد ما این است که این اثار را از دست ندهید و سریعا اقدام به دانلود فیلم و تماشای آنها کنید.

*س_بخشی از این لیست را تقدیم شما میکنیم._س*

1- فیلم گزارش فرانسوی The French Dispatch 2021: فیلمی در ژانر درام، رمانتیک و کمدی است، محصول سال 2021 توسط کشورهای آمریکا و آلمان که به زبان های فرانسوی و انگلیسی ساخته شده است. کارگردانی و تهیه کنندگی این فیلم برعهده وس اندرسون بوده است که در کارنامه اش ساخت فیلم موفق و پرطرفدار The Grand Budapest Hotel قرار دارد. این عنوان یکی از بهترین فیلم‌های 2021 شناخته می‌شود. فیلم The French Dispatch 2021 از گروه بازیگران معروفی بهره میبرد و اکثر آنها برای علاقه مندان به دنیای فیلم و سریال شناخته شده هستند. این اثر برای اولین بار در جشنواره کن 2021 نمایش داده شد و بعد از آن در تاریخ 22 اکتبر 2021 در سینماهای کشور آمریکا اکران شد که مخاطبان زیادی داشت. جالب است بدانید بسیاری از اتفاقات این فیلم از نشریه نیویورکر الهام گرفته است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که داستان‌هایی را به تصویر می‌کشد که در آخرین شماره یک مجله آمریکایی مستقر در شهری خیالی در فرانسه چاپ شده‌اند.

2- فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست Spider-Man: No Way Home is a 2021: ساخت سال 2021 و محصول مشترک کشورهای آمریکا و ایسلند است که در ژانر اکشن، علمی - تخیلی و ماجراجویی توسط استودیو مارول به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی جان واتس ساخته شده است. نویسندگی فیلمنامه برعهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز براساس شخصیت های دنیای کمیک بوکی مردعنکبوتی مارول که توسط استن لی و استیو دیتکو ساخته شده اند، نوشته شده است.

برایان ترویت از USATODAY که نمره 88 از 100 را داده است میگوید: سومین فیلم اسپایدری از جان واتس، اثری هیجان‌انگیز است که درست مثل یک نامه عاشقانه برای این شخصیت کمیک بوکی عمل می‌کند. بیشتر از هر چیزی، اهمیت شانس‌های دوباره را نشان می‌دهد و خیلی خوب و هوشمندانه، همان عبارت معروف را یادآوری می‌کند: «قدرت بزرگ، مسئولیت زیادی هم به‌دنبال دارد.»

دیوید فیر از مجله rolling stone که نمره 70 از 100 را داده است هم میگوید: فیلم Spider-Man: No Way Home is a 2021 کاملا یک اثر ابرقهرمانی خوب محسوب می‌شود.

*س_در بخش سریال ها میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم_س*

1- سریال وای: آخرین مرد Y: The Last Man 2021: سریالی ساخت آمریکا در سال 2021 که کارگردانی آن را مشترکا دستینی ایکاراغا، دیزی وان شرلر مای و لوئیز فریدبرگ برعهده داشته اند که اقتباسی از یک کمیک آخر الزمانی از شرکت ورتیگو، زیر مجموعه دی سی است که داستان آخرین مرد روی کره زمین را دنبال می‌کند. این مجموعه در طول ساخت دچار تغییرات زیادی شد از تغییر کارگردان و تغییر شبکه پخش کننده تا عوض شدن بازیگر اصلی. این سریال در ابتدا قرار بود از شبکه FX پخش شود ولی بعد از گذشت مدتی اعلام شد که توسط سرویس استریم هولو پخش خواهد شد. به علت اقتباس از یکی از بهترین و پرطرفدار ترین کمیک های دی سی، انتظارات از این سریال بالا رفته است.

سریال Y: The Last Man 2021 داستان تنها مرد زنده دنیا را دنبال خواهد کرد که به همراه حیوان خانگی خود که یک میمون با نام امپرسند است، از مرگ ناگهانی تمامی پستانداران جهان جان سالم بدر برده‌اند. این دو سفری طولانی به دور کره زمین را آغاز می‌کنند و امیدوار هستند تا بتوانند جلوی نابودی کامل نژاد بشر را بگیرند. (برای دانلود سریال جدید و همچنین این اثر میتوانید به سایت هیوامووی مراجعه کنید)

کمیک این سریال یکی از تحسین شده‌ترین کمیک‌های قرن 21 است که اثر پیا گوررا و برایان کی. وان از شرکت ورتیگو که زیرمجموعه دی سی DC است و در سال 2002 منتشر، ساخته شده است. نکته جالب این کمیک این است که تا امروز بیش از 60 نسخه مختلف از این کمیک منتشر شده است.

2- سریال هاکای Hawkeye 2021: سریالی در ژانر اکشن، جنایی و ماجراجویی که ساخت آمریکا در سال 2021 است. این پنجمین مجموعه تلویزیونی در دنیای سینمایی مارول است که توسط استودیو مارول تولید می‌شود که از شبکه دیزنی + پخش میشود. اتفاقات سریال Hawkeye حدود دو سال پس از فیلم Avengers: Endgame جریان دارد که کلینت بارتون در تلاش است تا شب سال نو میلادی را در کنار خانواده خود بگذارتد اما حوادثی پیش می آید که او به همراه کیت بیشاپ که او هم مانند کلینت کماندار و تیرانداز است و او را اسطوره خود میداند، باید جلوی یک توطئه را بگیرند. کارگردانی این مجموعه با ریس توماس، امبر فینلایسون و کتی الوود بوده است. پس از سریال وانداویژن سورئال و جادویی، سریال فالکون که ژانری جاسوسی و سیاسی و جنجال‌هایی که در سریال لوکی اتفاق افتاد، حالا مینی سریال 6 قسمتی Hawkeye 2021 یک قصه ساده و دوستانه و صمیمی را برای تماشاگران دارد.

اما در بخش فیلم های ایرانی هم گزینه هایی برای شما داریم:

1- فیلم گشت ارشاد 3: ساخت سال 1400 ایران عزیز که توسط سعید سهیلی کارگردانی شده است و در خلاصه داستانش آمده: عطا (پولاد کیمیایی) و حسن (ساعد سهیلی) که به ایران بازگشته‌اند، قصد انتشار آلبوم موسیقی دارند اما از توان پرداخت هزینه عاجز هستند. در این شرایط آن دو با فردی ثروتمند (بهنام بانی) مواجه می‌شوند و شرایط به شکلی دیگر پیش می‌رود.

نکته جالب این فیلم بازی خواننده پاپ معروف و پرطرفدار، بهنام بانی است و نکته جالب دیگر عدم حضور حمید فرخ نژاد در این قسمت است که دلایل عدم حضور او در اول فیلم با یک داستان و سناریوی غیرمنطقی و تخیلی روایت میشود. نکته جالب دیگر این اثر حضور بازیگر پرحاشیه این روزها، یعنی ریحانه پارسا است که اخیرا به ترکیه مهاجرت کرده است. خیلی از مخاطبان در فکر تماشای این فیلم با حذف سکانس های حضور ریحانه پارسای پرحاشیه بودند ولی این اتفاق نیفتاد و بدون حذفیات اکران شد.

بازیگران این عنوان امیر جعفری, ساعد سهیلی, پولاد کیمیایی, ریحانه پارسا, بهنام بانی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، علیرضا خواجه نیا هستند.

فیلم گشت ارشاد 3 توانست در روز اول اکران رقم 550 میلیون تومان را ثبت کند و پرفروش ترین فیلم در روز افتتاحیه در زمان شیوع ویروس کرونا شود.

2- فیلم منصور: فیلم ساخت سال 1399 به کارگردانی سیاوش سرمدی که در جشنواره فیلم فجر 99 اکران شد و مخاطبان زیادی داشت. این فیلم درباره سرلشگر شهید خلبان منصور ستاری، فرمانده نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران از سال 1365 تا سال 1373 که در سال 73 در سانحه سقوط هواپیما در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، به درجه رفیع شهادت نائل شد. این عنوان از ساخته های موسسه اوج است.

این فیلم بدون شلیک حتی یک گلوله، در ژانر دفاع مقدس قرار میگیرد و بیشتر ماجراهای پست پرده را حکایت میکند. خب رسیدیم به آخر مقاله که قصد دارم یکی از بهترین سایت های فیلم سریال رو بهتون معرفی کنم که اگر قصد دانلود فیلم ایرانی و یا خارجی دارید به سایت هیوا مووی مراجعه کنید و از تماشا لذت ببرید.

کد خبر 1583857
10 فیلم و سریالی که دانلود و تماشای آنها ممنوع است! 2
10 فیلم و سریالی که دانلود و تماشای آنها ممنوع است! 3