یک‌شنبه 15 مهر 1403

100 محکوم جرایم غیرعمد مالی در زنجان از زندان آزاد شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
100 محکوم جرایم غیرعمد مالی در زنجان از زندان آزاد شدند

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نیمه نخست امسال تعداد 100 محکوم جرایم غیرعمد مالی با بدهی بیش از 187 میلیارد ریال در این استان از زندان آزاد شدند.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این میزان جرایم، 96 میلیارد ریال گذشت شکات، سه میلیارد ریال آورده محکومان، 51 میلیارد ریال قبولی اعسار و مابقی در قالب بیمه خودرو و موارد دیگر توسط ستاد دیه پرداخت شده است. وی با بیان اینکه در جشن گلریزان امسال 26 میلیارد ریال کمک های نقدی توسط خیرین استان آن هم در شرایط کرونایی و عدم برگزاری جشن گلریزان جمع آوری شد، اظهار داشت: این کمک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 63 درصد افزایش داشته است که جا دارد از کلیه افراد خیر و نوع دوست تشکر و قدردانی کنیم. رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه مردم نوع دوست و خیر این استان در طی سال برای کمک به آزادی زندانیان مالی پیشقدم هستند، گفت: در همین راستا با کمک 150 میلیون ریالی یک خیر در شهرستان سلطانیه، زمینه آزادی 2محکوم جرایم غیرعمد مالی از زندان فراهم شد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی افزود: سال گذشته با تلاش‌های اعضای ستاد دیه استان تعداد 179 نفر از محکومان جرایم غیرعمد مالی در این استان از زندان آزاد شدند.

*س_برچسب‌ها_س*