چهارشنبه 18 مهر 1403

127 نفر در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
127 نفر در بخش های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

بوشهر - ایرنا - دبیر ستاد مبارزه با کرونا دراستان بوشهر گفت: در حال حاضر 127 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز دوشنبه به نقل از سعید کشمیری اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته 18 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته 26 مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد 16 مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: 5 نفر از مبتلایان به کرونا روز گذشته فوت شده‌اند که تست کرونای آنها امروز مثبت اعلام شده است.

وی افزود: موارد فوت شده در رده سنی 60 تا 81 سال بوده‌اند که همگی دارای بیماری‌های زمینه‌ای دیابت، فشارخون، آتروفی مغز، پارکینسون، بیماری قلبی و سرطان خون بوده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهرگفت: هم‌اکنون 22 مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد 11 مورد با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

کشمیری افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون شانزده هزار890 نفر بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اظهارداشت: با ثبت موارد فوتی جدید، مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا 10 آذرماه به عدد 807 رسیده است که از این تعداد 803 نفر مورد مثبت قطعی و 4 نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

*س_برچسب‌ها_س*