دوشنبه 2 مهر 1403

13 هزار نظامی صهیونیست زخمی شدند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
13 هزار نظامی صهیونیست زخمی شدند

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند: از 7 اکتبر تاکنون 13 هزار نظامی صهیونیست مجروح شده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که ارتش صهیونیستی از 7 اکتبر 2023 تاکنون حدود 13000 سرباز مجروح را درمان کرده است.

این روزنامه صهیونیستی امروز پنجشنبه افزود که 2830 سرباز در درمانگاه‌ها تحت مداوا هستند و سایر سربازان پس از یک دوره درمان ترخیص شده اند. با توجه به سانسور نظامی رسانه‌های صهیونیستی و تلاش اشغالگران برای پنهان کردن میزان تلفات خود، تعداد واقعی سربازان مجروح بیشتر از آنچه رسانه‌ها گزارش می‌دهند، است.

اذعان تعداد سربازان مجروح از 7 اکتبر 2023 توسط رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که مقاومت فلسطین به درگیری‌های شدید با نیرو‌های اشغالگر در بیش از یک محور جنگی در نوار غزه ادامه می‌دهد که منجر به تلفات مادی و جانی شده است.

خبر مرتبط فرار صدها هزار صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی

منابع خبری اسرائیلی اعلام کردند که آغاز حمله حماس، صدها هزار صهیونیست از سرزمین‌های اشغالی فرار کرده‌اند.

دیروز گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار ویدئویی از لحظه تیراندازی یک افسر صهیونیست که پیش از این گردان‌ها اعلام کرده بودند او را در محور‌های جنگی در منطقه هدف قرار داده بود، نشان داد.

خبر مرتبط شهادت یک مستشار ایرانی در پی حملات صهیونیست‌ها به دمشق + عکس

اقتصادنیوز: سفارت ایران در سوریه از به شهادت رسیدن یک مستشار ایرانی در حملات اسرائیل به حومه دمشق در روز جمعه خبر داد.

مجاهدین القسام یک تانک صهیونیستی مرکاوا و یک بولدوزر نظامی اشغالی D9 را با گلوله‌های الیاسین 105 در مجاورت یک بیمارستان در غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

نیروهای القسام با گلوله‌های خمپاره، تجمع نیرو‌های اشغالگر را در منطقه الکتیبه در غرب شهر غزه منهدم کردند.

مجاهدین گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین و مجاهدین گردان‌های القسام در یک عملیات مشترک توانستند یک گروه نیروی ویژه صهیونیستی متشکل از 10 سرباز را هدف قرار دهند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
13 هزار نظامی صهیونیست زخمی شدند 2
13 هزار نظامی صهیونیست زخمی شدند 3