دوشنبه 11 تیر 1403

15 واحد صنفی متخلف در دلفان پلمب شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
15 واحد صنفی متخلف در دلفان پلمب شدند

خرم‌آباد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان گفت: 15 واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل عدم رعایت محدودیت‌های جدید کرونایی پلمب شدند.

"رضا رضایی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از بیستم آبان ماه جاری که محدودیت های جدید کرونایی از جمله تعطیلی واحدهای صنفی از ساعت 18 به اجرا درآمد از 812 واحد صنفی در دلفان بازدید شد که 15 واحد صنفی از این تعداد متخلف شناخته شدند.

وی گفت: رعایت ساعت کاری تنها ملاک بازرسی ها نیست بلکه رعایت نکات بهداشتی و اجرای درست شیوه نامه های بهداشتی از جمله اولویت ها در بازرسی ها می باشند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان افزود: رعایت شیوه های بهداشتی در فروشگاه‌های موادغذایی و نانوایی ها بسیار مهم است.

وی با اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در دلفان ادامه داد: باتوجه به شرایط فوق بحرانی شهرستان، نظارت بر فعالیت اصناف و بازار به صورت مستمر با همکاری اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و نیروی انتظامی اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: صاحبان تمامی واحدهای صنفی که به خاطر تخلف محل کارشان پلمب شود تا 20 آذر پایان یک ماهه طرح محدودیت‌های کرونایی اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی از تمامی اصناف و مردم خواست تا محدودیت زمانی تعطیلی از ساعت 18 را جدی بگیرند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف در این زمینه با شماره 124 تماس بگیرند تا بازرسان در کوتاه ترین زمان کار خود را انجام دهند.

رضایی گفت: هدف از اجرا و نظارت این شیوه نامه ها آن است که مردم با استفاده از ماسک، رعایت فاصله یک و نیم متری و شست و شوی درست دست ها اجازه شیوع بیشتر کرونا در موج سوم را ندهند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*