جمعه 13 مهر 1403

31 دستگاه خودرو احتکاری در ساوه کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
31 دستگاه خودرو احتکاری در ساوه کشف شد

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوه گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی 31 دستگاه خودرو صفرکیلومتر خارجی و تولید داخل که در یک پارکینگ به صورت غیرقانونی احتکار و نگهداری می شد، شناسایی و کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: ارزش این خودروها افزون بر 35 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با مخلان اقتصادی و با افزایش اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه در عملیاتی، یک پارکینگ دپو و احتکار خودروهای صفر داخلی و خارجی را شناسایی کردند. فرمانده انتظامی ساوه گفت: با هماهنگی مرجع قضائی و در بازرسی از این پارکینگ تعداد 31 دستگاه خودرو شامل 6 دستگاه پراید، 2 دستگاه پژو پارس، 2 دستگاه ساندرو، 2 دستگاه وانت نیسان، 3 دستگاه برلیانس، 5 دستگاه ساینا، 2 دستگاه پژو 206، یک دستگاه تیبا 2، یک دستگاه هایما S7، یک دستگاه رانا، یک دستگاه وانت پراید، 2 دستگاه کیا سراتو، 2 دستگاه اچ سی کراس و یک دستگاه سمند کشف شد.

به گفته او در اجرای این طرح عملیاتی یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ عیسی آبادی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

*س_برچسب‌ها_س*