شنبه 24 شهریور 1403

3300 واحد مسکونی کلنگ‌زنی شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
3300 واحد مسکونی کلنگ‌زنی شد

اقتصادنیوز: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: ساخت 3 هزار و 300 واحد مسکونی اقتصادی امروز با میانگین متراژ 85 متر کلنگ‌زنی شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خشایار باقرپور مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران در مراسم کلنگ‌زنی 3هزار و 300 واحد طرح مسکن اقتصادی با بیان اینکه اجرای این پروژه چندین ماه در کش وقوس‌های حقوقی و قراردادی بوده است گفت: این پروژه از سه ماه پیش شروع به کار کرده اما به دلیل شهادت رئیس جمهور و انتخابات ریاست جمهوری شروع و کلنگ زنی آن به تعویق افتاد‌.

وی ادامه داد: مسکن به عنوان اصلی ترین نیاز کشور به شمار می رود و براساس همین نیاز، ما محصولات جدیدی را برای این پروژه در نظر گرفته ایم.

باقرپور بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور خرید و ساخت واحدهای بزرگ متراژ از استطاعت مردم خارج شده و از سوی دیگر با توجه به ناترازی انرژی که وجود دارد واحدهای بزرگ متراژ برای مردم صرفه اقتصادی ندارد، بنابراین مدل ساخت و اجرای پروژه‌های مسکونی بزرگ متراژ برای مردم صرفه اقتصادی ندارد.

وی با بیان اینکه مدل اجرای این پروژه با مشارکت خود اعضای تعاونی‌ها تامین مالی خواهد شد گفت: 3هزار و 300 واحد مسکونی امروز در فاز اول کلنگ‌زنی شده و با مشارکت اعضای تعاونی تامین مالی و ساخته خواهد شد‌.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید