دوشنبه 7 آبان 1403

40 هزار کیلومتر دور دنیا / عجیب‌ترین تور پیش‌فصل: از مسی پول درمی‌آورند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
40 هزار کیلومتر دور دنیا / عجیب‌ترین تور پیش‌فصل: از مسی پول درمی‌آورند!

اینترمیامی پیش از شروع فصل MLS تور خارجی عجیب و غریبی برگزار کرده و با طی مسافتی 40 هزار کیلومتری در کشورهای مختلف 7 بازی دوستانه انجام می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، چیزی تا شروع فصل جدید لیگ فوتبال آمریکا MLS باقی نمانده و فوتبالدوستان چشم‌انتظار شروع این لیگ هستند تا ببینند لیونل مسی در اولین فصلی که به صورت کامل از ابتدا در آن حضور دارد با اینترمیامی چه خواهد کرد.

اینترمیامی پیش از شروع فصل به یک تور خارجی می‌رود اما تور باشگاه آمریکایی شرایطی عجیب و غریب دارد. مسی و یارانش در مجموع 40 هزار کیلومتر مسافت را طی خواهند کرد و در کشورهای مختلف 7 بازی دوستانه انجام می‌دهند. به نظر می‌رسد علت این تور پیش‌فصل عجیب حضور لئو مسی است و اسپانسرها می‌خواهند از حضور اسطوره فوتبال نهایت استفاده را ببرند.

تاتا مارتینو، سرمربی آرژانتینی اینترمیامی، ادعاها درباره اینکه تور طاقت‌فرسای پیش‌فصل می‌تواند تیمش را در شروع فصل با مشکل مواجه کند رد کرد.

اینترمیامی پیش از شروع این تور تنها یک هفته در مرکز تمرینی‌اش واقع در فورت لادردیل تمرین می‌کند و سپس راهی السالوادور شده و سپس در عربستان سعودی، هونگ‌کونگ و ژاپن توقف خواهد کرد. فصل جدید لیگ MLS از روز 21 فوریه آغاز می‌شود.

نقطه اوج این تور پیش‌فصل حضور اینترمیامی در عربستان برای شرکت در جام ریاض خواهد بود. جایی که لیونل مسی با پیراهن اینترمیامی مقابل رقیب بزرگش کریستیانو رونالدو که پیراهن النصر را به تن دارد قرار می‌گیرد.

40 هزار کیلومتر دور دنیا / عجیب‌ترین تور پیش‌فصل: از مسی پول درمی‌آورند! 2