سه‌شنبه 24 مهر 1403

4200 پرس غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد گچساران توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
4200 پرس غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد گچساران توزیع شد

گچساران - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: چهار هزارو 200 پرس غذای گرم در چند روز اخیر بین مددجویان نهاد حمایتی این شهرستان توزیع شده است.

محمد خادمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر پرس غذای گرم به قیمت 200 هزارریال تهیه و بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین 820 بسته غذایی و بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران در ماه رمضان امسال توزیع شد.

خادمی اظهار داشت: هر یک از این بسته های کمک معیشتی یک میلیون و 800 هزار ریال ارزش دارد و شامل برنج، ماکارونی، روغن، و قند است.

وی تصریح کرد: عده‌ای از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در شیوع بیماری کرونا با مسائل و مشکلات سخت اقتصادی و معیشتی روبرو هستند و خیران می‌توانند در این روزهای سخت کرونایی، خانواده‌های نیازمند را با کمک‌های نقدی و غیرنقدی یاری دهند.

خادمی اظهار داشت: همچنین بیش از 2میلیارد ریال کمک نقدی جمع آوری شده از سوی نیکوکاران بین 550نفر آسیب پذیر در زمینه کرونا پرداخت شد.

خادمی افزود: بیش از سه هزارو 200 خانوار زیر پوشش کمیته امداد گچساران می باشد که از این تعداد 2هزار نفر از آنان زنان سرپرست خانوار هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران با اشاره به انتشار ویروس کرونا در کشور و پیامدهای آن بر معیشت اقشار آسیب پذیر عنوان کرد: تلاش می شود از همه ظرفیت ها برای کمک به نیازمندان این شهرستان در این شرایط سخت استفاده شود.

سه هزارو 200 نفر با جمعیتی بیش از هفت هزارو 400 نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی است.

دوگنبدان مرکز شهرستان 120 هزار نفری گچساران در 150 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*