چهارشنبه 18 مهر 1403

46 واحد صنفی متخلف کرونایی در چالوس پلمب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
46 واحد صنفی متخلف کرونایی در چالوس پلمب شد

نوشهر - ایرنا - معاون فرماندار چالوس با اشاره به اجرای مصوبه ستاد مقابله با کرونا در خصوص اعمال محدودیت فعالیت واحدهای صنفی، گفت: از آغاز اجرای این مصوبه تاکنون 46 واحد صنفی در چالوس پلمب شده است.

حمید محمدی فیروز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 80 درصد از این واحدهای صنفی همچون صنوف مشاورین املاک، باشگاه ها و لوازم آرایشی و بهداشتی که جزو گروه های صنفی سطح 2، 3 و 4 بودند، به دلیل عدم توجه به مصوبه کرونا بر عدم فعالیت بعد از ساعت 18 پلمب شدند.

وی ادامه داد: 20 درصد از صنوف نیز با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی که بیشتر از واحدهای صنفی قهوه خانه و نانوایی بودند از ابتدای اجرای طرح در بیستم آبان ماه تا به امروز در این شهرستان پلمب شد.

معاون فرماندار چالوس با اشاره به فعالیت 6 تیم بازرسی مشترک در شهرستان، گفت: در این مدت سه هزار و 700 مورد بازرسی انجام و به یکهزار و 400 واحد صنفی متخلف هم تذکر داده شد.

وی همچنین از رعایت 95 درصدی طرح محدودیت واحدهای صنفی از سوی اصناف این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بیش از 75 درصد مردم شهرستان چالوس هم از ماسک استفاده می کنند.

محمدی فیروز به محدودیت های تردد از 12 روز پیش تاکنون اشاره کرد و افزود: 42 نیرو به صورت شیفتی در چهار ایستگاه بازرسی کندوان، نمک آبرود، خط هشت و بلوار امام رضا (ع) به صورت شبانه روزی مشغول اجرای طرح محدودیت تردد در شهرستان می باشند.

وی به اجرای 85 درصدی ممنوعیت تردد پلاک های غیربومی به شهرستان اشاره کرد و گفت: برابر اعلام نیروهای پلیس در این مدت یکهزار و 280 خودرو تذکر و 211 خودرو نیز جریمه 500 هزار تومانی دریافت کرده اند.

شهرستان 120 هزار نفری چالوس با برخورداری از سه نقطه شهری مرزن آباد، هچیرود و چالوس و حدود 170 روستا، یکی از شهرهای گردشگر پذیر در غرب مازندران است.

*س_برچسب‌ها_س*