پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت غرب به کشور و آغاز بارش‌ها از امروز خبر داد و اعلام کرد: دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

دبیر کانون شورای اسلامی کار البرز اظهار کرد: 11 اردیبهشت روز جهانی کارگر است و از نظر قانونی روز رسمی تعطیلی کارگر است. متاسفانه بسیاری از کارخانه‌ها این بخش از قانون را اجرا نمی‌کنند و در این روز کارگر را سر کار می‌برند.

بازار گوشت و دام ایران شاهد افت قیمت مرغ نسبت به روز گذشته بود.

یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از 55 آنلاین مشاهده کنید.

اداره راه و شهرسازی استان تهران اخیرا با ارسال پیامکی به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن هشدار داده تا 31 اردیبهشت آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.

درست مانند برخی از میوه هایی که هرگز نباید آنها را پوست بگیرید، چند سبزی نیز وجود دارد که نباید پوست آن ها را جدا کنید. در غیر این صورت، مزایای فوق العاده آنها را از دست خواهید داد.

در متن زیر به سوره هایی از قرآن کریم که خواندن آن ها برای افزایش رزق و روزی مورد سفارش قرار گرفته است، می پردازیم.

دختر بچه‌ای در جمهوری داغستان روسیه در اثر بی‌احتیاطی و استفاده از هدفون حین قدم زدن بر روی ریل قطار، متوجه بوق‌های مکرر لوکوموتیوران نشد و جانش را از دست داد.

مهم نیست که چقدر مشغله دارید یا گرفتار هستید، کمی وقت بگذارید و به طبیعت بروید. حتی اگر فقط برای چند دقیقه باشد، می تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند زمانی که احساس خستگی می کنید، چند لحظه را به تمرین ذهن آگاهی اختصاص دهید. این می تواند به سادگی توجه به نفس خود، یا تمرکز واقعی بر طعم و بافت غذای خود در حین خوردن باشد.

خوردن شیرینی با معده خالی می تواند باعث سوء هاضمه، نفخ، سوزش سر دل و حالت تهوع شود. این امر به دلیل تحریک ناگهانی معده توسط قند و اسید موجود در شیرینی است.

زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم سریال پایتخت روی آنتن برود! شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش سریال پایتخت 6، سریال «پژمان» را پخش کند.

ثبت‌نام کلاس اول دبستانی ها از 19 اردیبهشت آغاز می‌شود. برای ثبت نام دانش‌آموزان در پایه اول دبستان باید سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی انجام شود و شرط ثبت‌نام است.

پیمان معادی درکنار همسرش فرانک قوانلو تصویری منتشر کرد.

کاور تشک به مرور زمان و به دلایل مختلفی ممکن است زرد شود. در اینجا به برخی از شایع‌ترین علل زرد شدن کاور تشک اشاره می‌کنیم.

استفاده از آسانسور هیچ کمکی به طول عمر شما نمی‌کند و درمقابل، انتخاب راه‌پله می‌تواند به شما کمک کند تا زندگی طولانی‌تری داشته باشید. به طور مشخص، بالا رفتن از چند پله در روز، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و مرگ را کاهش می‌دهد حتی اگر سابقه مشکلات قلبی داشته باشید.

توت فرنگی یکی از میوه‌های خوشمزه و پرطرفداره که به خاطر طعم و خواص بی‌نظیرش، توی تمام دنیا محبوب شده.