شنبه 6 مرداد 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

«آقای سعید جلیلی نیز با نزدیک به 14 میلیون رای بسیار با اهمیت می‌تواند از سایه به آفتاب بیاید و حزبی با همفکران خود تشکیل دهد یا اینکه مدیریت اجرایی تعریف شده‌ای را رییس‌جمهور پزشکیان به او پیشنهاد کند تا برای نخستین‌بار با تجربه مدیریت اجرایی مشخص روبه‌رو شود. حتما از ایده‌های خیال‌انگیز فاصله خواهد گرفت و به روایت کوچه می‌فهمد که یک من ماست چقدر کره دارد!»

شهری با بارندگی زیاد در ایران جایی نخواهد بود به‌غیراز رشت البته که شهرهای شمالی از نعمت بارش بارآن‌همیشه بهره‌مند بوده‌اند. رشت یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای شمال کشور و مرکز استان گیلان است. خوب است که بدانید در ایران جزء سومین کشور گردشگر پذیر است. باید به شما بگویم به شهر رشت لقب شهر باران را نیز داده‌اند.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور خبر داد.

وزیر کار در تازه‌ترین اظهارنظر درباره افزایش حقوق بازنشستگان و اجرای همسان‌سازی حقوق توضیح داد.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان حمل‌ونقل، از آغاز طرح فراخوان ثبت‌نام خودروهای فرسوده در سامانه این ستاد از امروز (شنبه 23 تیرماه) خبر داد.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه جدول جدید جرایم رانندگی پس از به روزرسانی سامانه‌های هوشمند از روز شنبه 23 تیرماه در سطح کشور اجرا می شود، گفت: امید است با تقویت بازدارندگی جرایم رانندگی شاهد کاهش قربانیان تصادفات باشیم.

سازمان جهانی بهداشت توصیه کرده است که مردم باید روی کاهش کلی شیرین کننده ها در رژیم غذایی از اوایل زندگی کار کنند، زیرا شیرین کننده‌های غیر قندی، ارزش غذایی ندارند.

اصطلاح «سم» به آلاینده‌ها، مواد شیمیایی مصنوعی، فلزات سنگین و غذاهای فرآوری‌شده اشاره دارد که می‌توانند بر سلامتی تأثیر منفی بگذارند. «سم‌زدایی» نیز به معنای پیروی از یک رژیم غذایی برای حذف سموم از بدن است. هرچند بدن به طور طبیعی از طریق کبد و کلیه می‌تواند این مواد مضر را از بین ببرد، اما در این میان غذاهایی وجود دارند که فرایند سم‌زدایی را تسریع کرده و به پاکسازی کلی بدن کمک می‌کنند.

پشه آئدس، پشه‌ای سیاه و سفید با خطوط راه راه روی پاها، شاید نامی ناآشنا باشد، اما هشداری جدی برای سلامت ما به شمار می‌رود.

معیت کره زمین به هشت میلیارد نفر رسید و برای اولین بار در چندین دهه، شاهد کندی رشد جمعیت هستیم.

بدن انسان دنیایی شگفت‌انگیز و پر از رمز و راز است. هرچه بیشتر در مورد آن می‌دانیم، بیشتر از پیچیدگی و ظرافت آن شگفت‌زده می‌شویم.

دانشمندان دانشگاه نوتردام دستگاه LED قابل کاشت برای نابودی تومورهای عمیق را ابداع کردند!

عباس عبدی به اظهارات جلیلی مبنی بر اینکه «من دیگر پشتوانه 14 میلیونی دارم» واکنش نشان داد.

در فرهنگ عامیانه، اصطلاح "سه قفله کردن در" به معنای تضمین کامل امنیت و جلوگیری از ورود ناخواسته افراد به کار می‌رود. اما ریشه این عبارت از کجا آمده است؟

فرزند دادستان دیوان محاسبات، با حکم بابک افقهی، مدیرعامل تاپیکو و عضو جبهه پایداری، به سمت عضو هیئت مدیره شرکت نفت ایرانول منصوب شد.

مهم ترین اخبار و رویدادهای مهم شبانگاهی 22 تیر ماه 1403 را در 55 آنلاین بخوانید.