پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

کاچی زعفرانی، دسری سنتی ایرانی است که با طعم و عطر بی‌نظیر زعفران، طرفداران زیادی دارد. این دسر نه تنها خوشمزه است، بلکه به دلیل مواد مغذی موجود در آن، فواید زیادی برای سلامتی نیز دارد.

در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران قیمت دلار 45 تومان و قیمت یورو 31 تومان نسبت به روز گذشته ارزان شد.

تصویر جدید شهره سلطانی مورد توجه کاربران قرار گرفت این بازیگر در دهه چهل سالگی خود است.

مهدی نصیری، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و سردبیر سابق کیهان و صبح، در مصاحبه با BBC، طرحی برای "ترمیم شکاف بین تاجزاده تا شاهزاده" ارائه کرد!

یک دسر خوشمزه و خیس کیک تریلیچه، که به عنوان کیک سه شیر هم شناخته می‌شود

قرمه‌سبزی آن‌قدر محبوب است که یاسمین مقبلی فضانورد ایرانی‌تبار ناسا آن را به فضا هم برد. حالا یک خانواده چهارنفره ایرانی، برای تهیه «قرمه‌سبزی» چقدر باید هزینه کنند؟

عضو کمیسیون عمران مجلس، درخصوص هشدار وزارت راه و شهرسازی به سایت‌های دیوار و شیپور، اظهار کرد: از مدت‌ها قبل با وزارت راه و شهرسازی اقدامات خوبی برای مقابله با سوداگران بازار مسکن هماهنگ شده است.

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با پیروزی مقتدرانه مقابل آلمان قهرمان جهان شد.

اکنون در اواخر فروردین که دمای هوا در بسیاری از مناطق ایران و خاورمیانه خنک و دلپذیر است، خبرهایی از افزایش دما طی روزها و ماه‌های آینده منتشر شده است.

باشگاه لیورپول بعد از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح قصد فروش این بازیکن مصری را دارد

نگران گرفتگی لوله های فاضلاب و سرویس بهداشتی نباشید. درصورت گرفتگی لوله ها، به سادگی میتوانید حل کنید. اگر گرفتگی سطحی باشد با تهیه اسید لوله بازکنی از سوپرمارکت ها میتوانید رفع گرفتگی کنید.

در این ویدئو یک کدبانوی ایرانی روشی ساده و سریع برای پیچیدن دلمه برگ مو به شما آموزش می‌دهد.

برای بهتر کارکردن، خنک کردن و افزایش عمر کولر باید از ایجاد شوره و رسوب در کولر جلوگیری کنید. برای رفع شوره و رسوب کولر باید از توپ شوره گیر و فیلتر رسوب گیر استفاده کنید.

تصویری کم تر دیده شده از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی را مشاهده می‌کنید.

به گفته رییس اتحادیه برنج‌فروشان شهر بابل یکی از شرکت‌های بزرگ کشور برنج‌های در انبار مانده کشاورزان را در دو ماه گذشته خرید و این اتفاق به افزایش قیمت برنج ایرانی انجامید.

آلودگی هوا فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح و عصر شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون را غیرحضوری کرد.