پنج‌شنبه 19 مهر 1403

600 میلیون ریال برای تجهیز خانه ورزش روستایی خراسان شمالی اختصاص یافت

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
600 میلیون ریال برای تجهیز خانه ورزش روستایی خراسان شمالی اختصاص یافت

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: مبلغ 600 میلیون ریال تجهیزات ورزشی برای خانه های ورزش روستایی استان خریداری شده که برای ایام دهه فجر به روستاها ارسال خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، مصیب اکبرزاده فروتن، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: میزبانی کشتی های جام باشگاه های جهان و میزبانی جهانی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان خراسان شمالی برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش استان افزود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 500 برنامه ورزشی و فرهنگی به مناسبت ایام دهه فجر تدارک دیده شده، ادامه داد: برنامه های شاخص طرح ملی فجر تا نوروز از دوازدهم بهمن تا 15 فروردین اجرایی خواهند شد.

این مقام مسئول بیان داشت: برگزاری مسابقات ووشو شرق کشور به میزبانی شهرستان شیروان و میزبانی مسابقات تیراندازی با کمان در استان، میزبانی مسابقات لیگ برتر کوراش، میزبانی مسابقات فوتبال منطقه یک کشور با حضور 6 تیم، میزبانی ورزشهای رزمی در استان، مسابقه والیبال استانی از جمله برنامه شاخصی اند که در دهه فجر سال جاری برگزار می شوند.

وی اضافه کرد: همچنین مبلغ 600 میلیون ریال تجهیزات ورزشی برای خانه های ورزش روستایی خریداری شده که برای ایام دهه فجر به روستاها ارسال خواهد شد.

اکبرزاده فروتن خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده 40 شهید ورزشکار استان، دیدار با ائمه جمعه در سراسر استان، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، تجلیل از مقام شهدا و جانبازان، برگزاری کارگاه های آموزشی ازدواج و خانواده، برگزاری کارگاه های ویژه جوانان و نشست با سازمان های مردم نهاد نیز بخشی از برنامه های فرهنگی در این ایام هستند که اجرا می شوند.

انتهای پیام / رحمانی