چهارشنبه 18 مهر 1403

88 خدمت شهرداری ارومیه به شهروندان غیرحضوری است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
88 خدمت شهرداری ارومیه به شهروندان غیرحضوری است

ارومیه - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: 88 خدمت شهرداری در سازمان‌های مختلف به شهروندان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود که شهروندان می‌توانند از این ظرفیت برای استفاده از خدمات بدون حضور در مناطق مختلف و سازمان‌ها بهره ببرند.

حسین بخشایشی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مردم با استفاده از خدمات غیر حضوری یاری‌گر مدیریت شهری باشند، اظهار داشت: بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی و مراجعه نکردن حضوری به شهرداری‌ها نقش بسزایی در جلوگیری از شیوه ویروس کرونا خواهد داشت.

وی در رابطه با خدمات مجازی ارائه شده به شهروندان، اعلام کرد: عوارض کسب و پیشه، عوارض خودرو و انواع استعلامات از جمله این خدمات است.

وی با اعلام اینکه بیش از 70 درصد خدمات شهرداری منطقه پنج و منطقه یک ارومیه در فاز اول غیرحضوری شده است، بیان کرد: در فاز دوم، غیر حضوری شدن خدمات در شهرداری‌های سایر مناطق اجرایی می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و همچنین شهرداری های مناطق ارومیه در خصوص تلاش مستمر برای غیرحضوری کردن خدمات قدردانی کرد.

وی گسترش خدمات غیرحضوری را ضامن سلامت شهروندان و کارکنان شهرداری دانست و گفت: از مردم و دستگاه‌های مختلف می خواهیم در راستای اهداف شهر هوشمند و الکترونیکی شدن امور به یاری مدیریت شهری بیایند تا شاهد شهری هوشمند در ارومیه باشیم.

تجمع در شهرداری‌ها یکی از دلایل شیوع ویروس کرونا اعلام شده بود که ابتلای تعداد زیادی از کارکنان شهرداری‌ها دلیلی بر این امر است.

*س_برچسب‌ها_س*