شنبه 8 اردیبهشت 1403

9 فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
9 فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از 24 اسفند تا به امروز 9 فرودگاه بین المللی توسط بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری بازرسی و شکایات مسافران بررسی شد‌.

جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روند نظارت بر فعالیت تمامی فرودگاه های کشور توسط بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ابتدای آغاز طرح های نوروزی ادامه دارد.

وی ادامه داد: 9 فرودگاه بین المللی و بزرگ کشور تا به امروز توسط بازرسان مورد نظارت قرار گرفتند و این نظارت تا 15 فروردین ماه ادامه دارد و تمامی بازرسان در فرودگاه های کشور حضور دارند و در صورت شکایت مسافران به آن‌ها رسیدگی می شود.

یازرلو همچنین از برقراری مرکز occ در سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، به‌صورت برخط فعالیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های مسافری را رصد و با دقت بالا در صورت غیرفعال شدن هواپیمای یک شرکت هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصمیم‌های مربوطه را اتخاذ خواهد کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: پایش همه فرودگاه‌ها به‌ویژه فرودگاه‌های پرتردد، هم‌پوشانی مشکلات شرکت‌ها، پردازش اطلاعات، پیگیری و کم کردن زمان تاخیرات احتمالی و ارتقای سطح خدمات هوایی در سفرهای نوروزی از جمله اهداف مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی