جمعه 28 اردیبهشت 1403

98 درصد اصناف یزد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
98 درصد اصناف یزد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

یزد - ایرنا - رییس اتاق اصناف یزد گفت: حدود 98 درصد صاحبان صنوف مختلف پروتکل‌های ابلاغی و بهداشتی را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مرکز استان رعایت می‌کنند.

علیرضا حسنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از همکاری خوب اصناف با مسوولان در رعایت مقررات افزود: تداوم همکاری همه اقشار به خصوص اصناف مختلف نقش مهمی در پیشگیری و مهار بیماری کرونا دارد.

وی ادامه داد: بر اساس مقررات کار سرکشی و نظارت بر نحوه فعالیت صنوف مختلف با حضور مسوولان دستگاه‌های مرتبط در اکیپ‌های مختلف منظم و مستمر ادامه دارد و باید برای رعایت مقررات ستاد کرونا همه همکاری کنند.

این مسوول اظهار کرد: تاکنون 570 واحد صنفی در میان 35 هزار کسبه فعال موجود در مدت 2 ماه اخیر به خاطر تخلف از مقررات پلمب شد و طبق مقررات اگر واحدی از قانون پیروی نکنند اقدام مناسب صورت می‌گیرد و باید تعامل ادامه یابد.

حسنی بیان کرد: همراهی کسبه یزد با مسوولان خوب است و تاکنون 120 میلیارد ریال برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا و خرید ماسک و مواد ضد عفونی کننده تهیه و بر حسب نیاز توزیع شده و این همکاری همچنان ادامه دارد.

ساعت کار اصناف یزد تا ساعت 30: 16 دقیقه عصر هر روز تعیین شده و این استان 50 هزار واحد صنفی دارد که بیش از نیمی از این واحد در مرکز استان فعالیت دارند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*