جمعه 13 مهر 1403

آتش سوزی خودرو سواری در جنوب تهران 4 مصدوم داشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آتش سوزی خودرو سواری در جنوب تهران 4 مصدوم داشت

تهران - ایرنا - رییس مرکز اورژانس تهران از آتش سوزی خودرو سواری در جاده خاوران (جنوب پایتخت) خبر داد و گفت: در این حادثه 4 مصدوم روانه بیمارستان شدند.

«پیمان صابریان» روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 2:01 بامداد حادثه آتش سوزی خودرو در جاده خاوران، خاور شهر، روبروی تعویض پلاک به سامانه 115 اعلام و بلافاصله تکنسین های اورژانس به همراه 2 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری با 4 سرنشین بدلایل نامشخص دچار آتش سوزی شده بود که پس از خاموش کردن آتش هر 4 سرنشین خودرو سواری از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند.

رییس اورژانس تهران ادامه داد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی هر 4 مصدوم روانه بیمارستان شدند.

واژگونی پیکان در بومهن 7 مصدوم داشت

وی همچنین از واژگونی خودرو سواری پیکان در کمربندی بومهن به سمت دماوند خبر داد و گفت: در این حادثه 7 نفر دچار مصدومیت شدند.

صابریان افزود: در این حادثه یک دستگاه پیکان با 7 سرنشین به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و در محل واژگون شد.

وی یادآور شد: هر 7 سرنشین این خودرو از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی 4 مصدوم به بیمارستان شهدای تجریش و 3 مصدوم نیز به بیمارستان نیروی هوایی بعثت منتقل شدند.

رییس اورژانس تهران همچنین با اشاره به حادثه آتش سوزی شب گذشته در بوستان جنگلی چیتگر نیز گفت: در این حادثه تکنسین های اورژانس 2 آتش نشان را در محل درمان کردند.

به گفته وی، این آتش نشانان دچار دود گرفتگی شده بودند که در محل درمان شدند.

صابریان تاکید کرد: در حادثه آتش سوزی بوستان جنگلی چیتگر تکنسین های اورژانس تهران با 2 دستگاه آمبولانس تا پایان مهار آتش در محل حضور داشتند.

*س_برچسب‌ها_س*