چهارشنبه 18 مهر 1403

آخرین بازی خانگی فصل تی‌تی‌ها / شیشه عمر فجر در دست تراکتور!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آخرین بازی خانگی فصل تی‌تی‌ها / شیشه عمر فجر در دست تراکتور!

تیم فوتبال تراکتور در آخرین بازی خانگی خود در لیگ بیست‌ویکم امروز مقابل فجرسپاسی شیراز قرار می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدار دو تیم تراکتور و فجرسپاسی در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز پیگیری می‌شود. دیداری که قرار بود روز گذشته انجام شود و پس از یکبار تعویق و کش‌وقوس‌های زیاد بالاخره مجوز برگزاری گرفت و از ساعت 20 در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز آغاز خواهد شد.

دیدار امروز آخرین بازی خانگی سرخ‌پوشان تراکتور در لیگ بیست‌ویکم محسوب می‌شود، جایی که تیم متحول شده و محبوب فوتبال آذربایجان البته از حضور تماشاگرانش محروم بوده و بار دیگر در غیاب یار دوازدهم خود به میدان خواهد رفت.

شاگردان ارطغرل ساغلام در بازی قبلی خود و در روزی که ورزشگاه یادگار امام ره تبریز پس از مدت‌ها پر از تماشاگر شده بود، پذیرای پرسپولیس بودند که این بازی از دقیقه 73 و درحالی که با نتیجه تساوی بدون گل پیگیری می‌شد، با حواشی زیاد نیمه‌تمام رها شد.

اما فجرسپاسی در شرایطی به مصاف تراکتور می‌آید که این دیدار برایش حکم مرگ و زندگی را دارد. زردپوشان در صورت شکست در دیدار امروز به طور حتم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد و تساوی و برد تنها در صورت توقف نفت مسجدسلیمان، آن‌ها را به هفته آخر امیدوار می‌کند.

فجری‌ها در هفته گذشته میزبان ذوب‌آهن بودند که در زمین خود با یک گل شکست خوردند. نماینده شیراز در مجموع ضعیف‌ترین تیم نیم‌فصل دوم مسابقات بوده و در 5 بازی آخرش فقط 2 امتیاز کسب کرده است. تیم دیار شعر و ادب هفته‌هاست که در حسرت برد به سر می‌برد.

در جدول لیگ برتر فوتبال، تراکتور با 25 امتیاز در جایگاه سیزدهم ایستاده است و به نظر می‌رسد که فصل را با همین رتبه تمام خواهد کرد. فجرسپاسی اما با 17 امتیاز در رده پانزدهم و منطقه سقوط قرار دارد و همانطور که اشاره شد بازی امروز برای این تیم حیاتی و سرنوشت‌ساز است.

تراکتور و فجرسپاسی امروز برای دهمین بار در لیگ برتر رودرروی هم قرار می‌گیرند. در 9 تقابل پیشین دو تیم، 2 برد برای تراکتوری‌ها به ثبت رسیده و فجری‌ها تنها یک بار برنده از زمین خارج شده‌اند؛ 6 بازی نیز با نتیجه مساوی رقم خورده است‌، از جمله دیدار رفت در شیراز که به تساوی یک بر یک انجامید.

باید دید در روزی که تراکتور به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری و پایانی خوش در دیدارهای خانگی خود است، می‌تواند حریف شیرازی‌اش را با شکست بدرقه کند یا خیر؟ نتیجه‌ای که البته سند سقوط حریف را نیز امضاء خواهد کرد و به نوعی شیشه عمر فجری‌ها در دستان تراکتور است.

انتهای پیام /