یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آرش میراسماعیلی: بهترین نتیجه را مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا کسب خواهیم کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
آرش میراسماعیلی: بهترین نتیجه را مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا کسب خواهیم کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرش میراسماعیلی با اشاره به بازی تیم ملی کشورمان مقابل ولز اظهار داشت: بازیکنانمان در این دیدار از نظر فنی و تاکیتیکی بسیار عالی بودند، تمام زمان بازی را دویدند، حمله کردند و با شایستگی پیروز شدند. وی در ادامه با بیان اینکه بازی بسیارعالی تیم ملی کشورمان مقابل ولز و برد شیرین توقع مردم عزیزمان را بالا برده است، گفت: با توجه به موفقیت نمایندگان ایران...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرش میراسماعیلی با اشاره به بازی تیم ملی کشورمان مقابل ولز اظهار داشت: بازیکنانمان در این دیدار از نظر فنی و تاکیتیکی بسیار عالی بودند، تمام زمان بازی را دویدند، حمله کردند و با شایستگی پیروز شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه بازی بسیارعالی تیم ملی کشورمان مقابل ولز و برد شیرین توقع مردم عزیزمان را بالا برده است، گفت: با توجه به موفقیت نمایندگان ایران در دومین رویداد خود در جام جهانی قطر، انتظارمردم از تیم ملی فوتبال کشورمان بسیار بالا رفته و آنها انتظاربهترین نتیجه را از بازیکنان کشورمان، مقابل آمریکا دارند. رییس فدراسیون جودو این نکته را متذکر شد که در مسابقات ورزشی نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت و با هوشمندی پای در میدان مسابقه گذاشت، افزود: مسابقه مقابل آمریکا حساس و کار آسانی نخواهد بود. وی با اشاره به بازی آمریکا مقابل انگلیس اظهار داشت: آمریکا بازی جنگنده ای را مقابل تیم بزرگی چون انگلیس به نمایش گذاشت و نباید توانمندی بازیکنان تیم آمریکا را نادیده گرفت. آرش میر اسماعیلی تاکید کرد: از ملی پوشان کشورمان می خواهم بدون استرس بجنگند، قدرت خود را در این بازی همانند دیدار با ولز به نمایش بگذارند و باور دارم که تیم ایران پیروز میدان خواهیم بود. رئیس فدراسیون جودو تیم حال حاضر آمریکا را با تیم سال 1998 بسیار منفاوت دانست و افزود: این تیم درجام جهانی فعلی با سالهای گذشته بسیارمتفاوت تر ظاهر شدند و اگر تیم ما جنگندگی یوزهای ایرانی را داشته باشند کاری، کارستان کنند و با کسب پیروزی دل مردم کشورمان را شاد کنند.