چهارشنبه 13 تیر 1403

آرمین سهرابیان با آبی‌ها تمدید کرد / مدافع استقلال رسماً دو فصل دیگر ماندگار شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آرمین سهرابیان با آبی‌ها تمدید کرد / مدافع استقلال رسماً دو فصل دیگر ماندگار شد

با اعلام رسمی باشگاه استقلال، قرارداد آرمین سهرابیان به مدت دو فصل دیگر تمدید شد.

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان از جمله بازیکنانی بود که قراردادی با آبی ها نداشت و باشگاه استقلال به دنبال حفظ این بازیکن بود. او پنج روز پیش با حضور در ساختمان باشگاه، قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرده بود.

با این حال، رسانه باشگاه استقلال تصمیم گرفت تا امروز این خبر را به صورت رسمی اعلام کند و با درج تصویری از این بازیکن، از تمدید قرارداد او برای دو فصل دیگر خبر بدهد.

سهرابیان از جمله بازیکنانی است که قراردادش با استقلال به پایان رسیده بود و با نظر کادرفنی، مدیران باشگاه برای حفظ و تمدید قرارداد او، وارد مذاکره شدند که با توافق نهایی همراه شد.

البته این بازیکن تابستان گذشته به استقلال پیوست و ابتدا قراردادی دو ساله به امضا رساند که فعال شدن سال دوم آن نیازمند توافق طرفین بود و این اتفاق نیز رخ داد تا او برای لیگ بعد نیز در دسترس جواد نکونام باشد.

باشگاه استقلال درخصوص حفظ این بازیکن نوشته است:

آرمین سهرابیان پس از جلسه با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با استقلال تمدید کرد.

سهرابیان که از مدافعان با تجربه و پا به توپ فوتبال ایران محسوب می‌شود، سابقه دعوت و بازی کردن در تیم ملی فوتبال ایران را هم در کارنامه خود دارد.

آرمین سهرابیان با آبی‌ها تمدید کرد / مدافع استقلال رسماً دو فصل دیگر ماندگار شد 2