جمعه 13 مهر 1403

آزادکار تیم ملی: با چرخه انتخابی حق به حقدار می‌رسد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آزادکار تیم ملی: با چرخه انتخابی حق به حقدار می‌رسد

تهران - ایرنا - عضو تیم ملی کشتی آزاد، گفت: برگزاری چرخه انتخابی تیم‌های ملی به نفع کشتی‌گیران جوان‌تر است و می‌توانند با مدعیان روبرو شوند. به نظرم حق به حقدار خواهد رسید و پیش از آن نفرات جوان‌تر بیشتر ضرر می‌کردند.

«علیرضا سرلک» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: چرخه انتخابی تیم‌های ملی، موقعیتی بسیار خوب پیش‌روی کشتی‌گیران و مدعیان جوان قرار می‌دهد و امید و انگیزه بیشتری برای ادامه کار خواهند داشت. آنان می‌توانند با مدعیان این عرصه سرشاخ شوند و برای حضور در المپیک همه شانس خوبی پیدا می‌کنند.

نفر اول جام تختی در سال 98، افزود: بنظرم برگزاری مسابقات انتخابی چرخه انتخابی همواره به نفع کشتی بوده و تاکنون هم زیر نظر کادر فنی برنامه‌ها بوسیله مربیان تیم ملی به ما اعلام می‌شد و بدون برگزاری چرخه انتخابی حق کشتی گیران خورده می‌شد.

نفر هفتم پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا در سال 2020 عنوان کرد: در چرخه انتخابی تیم‌های ملی کسی که مدعی و مطمین از مدال‌آوری است می‌تواند به میدان پا بگذارد. برای ما خیلی خوب شده است و پیش از اینگونه نبود و به ضرر ما تمام می‌شد اما الان با انگیزه بالا و شانس بسیار جلو می‌رویم و هر کسی که بهتر باشد به مسابقات جهانی و آسیایی می‌رود.

دارنده مدال برنز پیکارهای جهانی زیر 23 سال جهان درباره برنامه‌های خود در این روزهای کرونایی گفت: برنامه‌ها برای حضور در مسابقات لیگ برتر در مرداد ماه و شروع اردو در اواسط تیر ماه به ما داده شد. آمادگی جسمانی خوبی دارم و باشگاه الان باز است و به صورت مرتب و منظم تمریناتم را ادامه می‌دهم.

*س_برچسب‌ها_س*