یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

نوری‌زاده گفت: حرکت کاروان‌های پیاده امام رضا (ع) شهرستان سرخس از امروز آغاز می‌شود و امسال بیش از 9 هزار زائر پیاده از سرخس به پابوسی آقا علی ابن موسی الرضا (ع) می‌روند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مشهدالرضا (ع) به یکی از پرازدحام‌ترین ایام خود نزدیک می‌شود و خود را برای میزبانی از میلیون‌ها زائر امام هشتم (ع) آماده کرده است. آستان قدس رضوی نیز که میزبان اصلی زائران امام است، علاوه بر خدمات گسترده برای تسهیل زیارت، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی متعددی نیز پیش‌بینی کرده است تا سوغات فرهنگی مناسبی را برای زائران دهه آخر ماه صفر ارائه کند. از جمله این...

خبرگزاری دانا

احمد ریواده از برگزاری اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در شهرستان دامغان و تجلیل از هشت فرمانده محور مقاومت در این اجلاسیه خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: با توجه به دهه آخر ماه صفر نمایشگاه عرضه و فروش کتاب در چهار فضای مختلف حرم مطهر رضوی برپا می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل به‌نشر ویژه‌برنامه‌های کتاب‌محور انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با دهه آخر صفر در قالب‌های ترویجی، تولیدی و توزیعی را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل به‌نشر ویژه‌برنامه‌های کتاب‌محور انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با دهه آخر صفر در قالب‌های ترویجی، تولیدی و توزیعی را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر کشور بر لزوم ورود دولت برای رفع مشکل تأمین پارکینگ زائران در مشهد تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور که به‌منظور بررسی شرایط خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر صفر به مشهد سفر کرده است، با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در این دیدار که با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد، از توجه و احساس مسئولیت رئیس‌جمهور و دولت به امور مذهبی، معنوی...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گلستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه نیازمند عزم همگانی و مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی است، تصریح کرد که این استان به توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در مناطق شهری و روستایی نیاز دارد.

خبرگزاری دانا

محمود صادقی که یکی از اصلاح‌طلبان پرحاشیه است در ماجرای فوت مهسا امینی و فارغ از اینکه به دنبال شفا‌ف‌سازی افکار عمومی براساس حقیقت باشد، باز هم با طرح ادعاهای بی‌اساس بر غبارآلود کردن فضا دست به دست رسانه‌های معاند داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم هایی مانند «پادشاه یاغی»، «بیست و سه نفر» و «مظنون» را روانه آنتن شبکه های سیما می کند.