یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار نوشت: شهرهایی چون نهبندان، طبس و سربیشه اقلیم مناسبی برای تولید زیتون دارند که در صورت توجه به حوزه فرآوری موجب رونق اقتصادی این شهرستان ها خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

در جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی در سیزدهمین و آخرین هفته تابستان چندین فیلم روی آنتن شبکه‌های سه، پنج، نمایش، کودک، امید و افق می‌رود.

خبرگزاری مهر

کتابخانه و موزه ملی ملک، نشست علمی «سفرنامه‌های عتبات عالیات از دوره صفوی تا روزگار معاصر» را با همکاری انجمن همگرایی مواریث تمدن ایرانی، به مناسبت اربعین حسینی برگزار کرد.

خبرگزاری مهر

روزهای منتهی به اربعین بسیاری از مرزهای ایران حال و هوای اربعینی داشت اما مرز دوغارون، گذرگاه زائران افغانستانی، خالی از رنگ و بوی اربعین بود.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - نخل از دیرباز نزد ایرانیان یادآور مقاومت بوده و نخل‌گردانی از آیین‌های عزاداری سنتی ایرانی است که شکوه خاص آن هر ساله با عزای شهادت سید مظلومان و سوگواری سالار شهیدان گره خورده است.

خبرگزاری مهر

مشهد حادثه کربلا خالص‌ترین و پاک‌ترین انقلاب تاریخ است و اربعین تکمیل‌کننده فرهنگ عاشورا است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: نمایشگاه «ایرانیان و عتبات عالیات به روایت آثار گنجینه ملک» در کتابخانه و موزه ملی ملک، بزرگترین موقوفه فرهنگی آستان قدس رضوی در تهران افتتاح شد.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: دولت در تلاش است تا روز زیارت امام رضا (ع) به عنوان «روز ملی زیارت» ثبت شود و امیدوارم شاهد تحقق این موضوع باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی به زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر که بعد از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار خراسان رضوی و قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد. محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در این جلسه اظهار داشت: واگذاری مدیریت امور به...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: تصمیمات لازم برای پذیرایی از زوار امام رضا (ع) در جلسه قرارگاه مرکزی خدمت به زوار اتخاذ شد و آنچه در توان دولت است برای این منظور در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرد: دولت در تلاش است تا روز زیارت امام رضا (ع) به عنوان «روز ملی زیارت» ثبت شود و امیدوارم شاهد تحقق این موضوع باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت تقویت گروه ها و مجموعه‌های مردمی برای خدمت به زوار امام هشتم شیعیان، گفت: دولت در تلاش است تا روز زیارت امام رضا (ع) به عنوان روز ملی زیارت ثبت شود و امیدوارم شاهد تحقق این موضوع باشیم.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «شهادت‌نامه حسین و شهیدان کربلا»، نوشته محمدهادی زاهدی، با استفاده از منابع کهن و زبانی داستانی، توانسته روایتی جذاب از زندگی سالار شهیدان ارائه کند.