یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون گردشگری کشور گفت: عمده موضوعات ما در اربعین بازگشت زوار است، به‌همین منظور از مدیران‌کل استان‌ها تقاضا می‌کنم تمهیدهای لازم را در این زمینه برای اقامت زائران در مسیر رفت و برگشت و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی بیاندیشند.

خبرگزاری مهر

مشهد کتاب «منتخب القصائد» اولین اثر چاپ شده توسط آستان قدس رضوی همزمان با روز صنعت چاپ رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

معاون گردشگری گفت: ظرفیت قانونی واگذاری زمین‌ها برای ساخت زائرسراها ایجاد شد و ادارات میراث‌فرهنگی از این ظرفیت برای ارائه خدمات به زوار در سال آینده استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون گردشگری کشور گفت: برای مراسم اربعین امسال پیش‌بینی می‌شود پنج میلیون نفر به عراق سفر کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه الف

امکان واریز نذورات مردمی به حساب آستان قدس رضوی از طریق برنامه‌کاربردی همراه بانک تجارت فراهم شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلیمانی گفت: قدرت جمهوری اسلامی برآمده از قدرت نرم اسلام و متکی بر مردم است و به همین دلیل، آمریکا دچار بحران گفتمان تمدنی شده است.

وب‌گاه الف

سیدابراهیم رئیسی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» مشتمل بر 10 ماده و 11 تبصره که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» که در جلسه 848 مورخ 1400/08/26 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد. متن مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» به شرح ذیل است: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها وزارت علوم، تحقیقات و...

خبرگزاری مهر

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «سند ازدواج دانشگاهیان» مشتمل بر 10 ماده و 11 تبصره که در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانا

سیدمحمد جعفر امامیان دبیر کانونهای خدمت رضوی استان کرمانشاه از شروع خدمت رسانی 4 موکب امام رضا (ع) از امروز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر رادیو اربعین، گفت: بعد از اربعین، تیم‌های گزارشگر رادیو به مشهد اعزام می‌شوند و حال و هوای حرم رضوی را منعکس می‌کنند.

خبرگزاری دانا

نیک‌فرجام گفت: در راستای حمایت از زوج‌های جوان و فرزندآوری، آستان قدس رضوی نسبت به واگذاری زمین مسکونی در شهرستان سرخس از طریق مزایده و با شرایط اقساطی، ویژه زوج‌هایی که از اول فروردین 1398 به بعد ازدواج کرده یا دارای فرزند شدند، به شرط سبز بودن فرم «ج» آن‌ها اقدام می‌کند.