یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین مرحله از اقلام ضروری مورد نیاز زوار اربعین از پایگاه هوایی شهید حبیبی مشهد و پایگاه هوایی مهرآباد به عتبات عالیات و فرودگاه ایلام ارسال شد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار صدور مجوز برای واگذاری کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار صدور مجوز برای واگذاری کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پانا نوشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار صدور مجوز برای واگذاری کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شد.

خبرگزاری مهر

مشهد استاندار خراسان رضوی گفت: برای خدمت رسانی مناسب به زائران، قرارگاه دهه آخر صفر با پیش بینی هشت کمیته مختلف تشکیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سال 1396، در بحبوحه نبرد سوریه و قولی که سردار حاج قاسم سلیمانی مبنی بر پایان حکومت داعش داده بود، عملیات بوکمال با حساسیت بالایی انجام شد و نتایج بسیار موفقی برای جبهه مقاومت در پی‌داشت. همان روزها، در بین اخبار شهادت مستشاران ایرانی، خبر شهادت نوید صفری که جوانی زیبارو و در آستانه ازدواج بود، بیشتر از بقیه به چشم می‌آمد. حالا که بیشتر از سه سال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مالک رحمتی در مراسم بازگشایی مسیر امتداد بلوار بصیرت مشهد افزود: یکی از دغدغه‌هایی که همیشه در مشهدالرضا مطرح بوده و مطالبه جدی مقام معظم رهبری نیز بوده و دولت‌ها نیز سعی داشتند در این خصوص کاری انجام دهند، اما به‌دلیل گستردگی محرومیت و فقدان زیر ساخت‌های لازم برای رفع این معضلات همچنان درصد قابل توجهی از این نارسایی‌ها ساری و جاری است و نیازمند...

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی گفت: علی‌رغم همه تلاش‌ها و تهدیدات دشمنان، ایران در امنیت کامل و بسیار مطلوبی است.

خبرگزاری مهر

مشهد استاندار خراسان رضوی گفت: با همت همه دستگاه‌های مرتبط، بسته تحولی حاشیه شهر مشهد مشخص شده است که باعث ایجاد ارزش افزوده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در "نذر تخصص" مجمع خیرین کشور هر کسی با هر تخصصی که دارد به سالمندانی که به آن تخصص نیاز دارند، بدون چشم‌داشت خدمات ارائه می‌دهد. در طرح "بانک زمان" هم جوانان به جمعیت سالمند خدمات رایگان ارائه می‌دهند تا در سالمندی خود از این خدمات رایگان بهره ببرند

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام ذوعلم گفت: این تلقی که موضوع حجاب تبدیل به مسئله امنیتی شده است؛ روایتی مخدوش برخاسته از رسانه‌های غربی است. معتقدم بخش‌های زیادی از حاکمیت به حجاب نمی‌اندیشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام‌والمسلمین مروی در ادامه به اهمیت امنیت از منظر اسلام اشاره و تصریح کرد: علی‌رغم تمام ناامنی‌های منطقه‌ای و تهدیداتی که علیه ایران اسلامی وجود دارد؛ امنیت ایران در شرایط بسیار خوب، مطلوب و تحسین‌برانگیزی است.

خبرگزاری مهر

مشهد تولیت آستان قدس رضوی نقش طلاب جامعه المصطفی در تبلیغ اندیشه‌های صحیح اسلامی و معارف اهل‌بیت (ع) در جهان را بسیار مهم ارزیابی کرد.

خبرگزاری مهر

راه اندازی شهرک‌های اربعین درمرزهای شلمچه و چذابه، فعالیت 24 ساعته گروه‌های نظارتی و راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در مسیر زائران از جمله اقداماتی بود که گزارش آن در جلسه ستاد سفر ارائه شد.

خبرگزاری دانا

امکان واریز نذورات مردمی به حساب آستان قدس رضوی از طریق برنامه‌کاربردی همراه بانک تجارت فراهم شد.