یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

جلسه هماهنگی اختتامیه هفتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»؛ با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری پویش «همسفر من» در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال زائران کربلا در این پویش می‌توانند نائب‌الزیاره شهدای حرم باشند.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: برای ایام دهه پایانی ماه صفر 110 ایستگاه فرهنگی و خدماتی در حرم مطهر رضوی برپا می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تابستان و سفر، دو مقوله جدانشدنی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سال 1396، در بحبوحه نبرد سوریه و قولی که سردار حاج قاسم سلیمانی مبنی بر پایان حکومت داعش داده بود، عملیات بوکمال با حساسیت بالایی انجام شد و نتایج بسیار موفقی برای جبهه مقاومت در پی‌داشت. همان روزها، در بین اخبار شهادت مستشاران ایرانی، خبر شهادت نوید صفری که جوانی زیبارو و در آستانه ازدواج بود، بیشتر از بقیه به چشم می‌آمد. حالا که بیشتر از سه سال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی ساعتی در جمع کودکان بی سرپرست و بدسرپرست «بوستان شکوه مهر» حضور پیدا کرد و ضمن تقدیر از خدمات بی دریغ و شبانه روزی کارکنان این مؤسسه خیریه، با تقدیم هدایایی کودکان را مورد لطف و تفقد قرار داد. در جریان این شب نشینی صمیمانه، تولیت آستان قدس رضوی با عرض خداقوت به همه خادمان و زحمت کشان این مرکز، توصیه کرد که با نگاه...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت مدیر مجمع خیرین کشور در خصوص آخرین اقدامات و طرح‌ها از جمله "نذر تخصص و بانک زمان "، احداث مسکن برای خانواده‌های چند معلول، زائرسرای معلولان و... توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارسازترین گزینه برای قالیباف در مخمصه، لابی پشت پرده برای متقاعد کردن رئیسی جهت وفای به عهد و حذف فاطمی امین از فهرست اعضای کابینه است که البته، دستیابی به این هدف، چندان هم ساده نیست و ناکامی در دستیابی به این هدف، شاید قالیباف را به پیگیرترین عضو «بهارستان» در برگزاری جلسه و رای آوردن «اسیضاح» وزیر «صمت» تبدیل کند.

خبرگزاری تسنیم

برنامه معارفی «کوی محبت» پنجشنبه و جمعه 10 و 11 شهریور به مناسبت شهادت حضرت رقیه (ع) از کربلای معلی و دمشق همراه با بخش‌های مختلف روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه معارفی «کوی محبت» 10 و 11 شهریور به مناسبت شهادت حضرت رقیه (ع) از کربلای معلی و دمشق همراه با بخش‌های مختلف روانه آنتن می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر عامل مرکز پژوهشی میراث مکتوب با انتقاد از عدم همکاری کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران با محققان کشور، از معطل ماندن برخی از تصحیحات متون مهم خبر داد.