یک‌شنبه 1 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: 110 ایستگاه فرهنگی و خدماتی در مسیر زائران پیاده که به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف می‌شوند در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «تقابل ایران و عربستان در یمن» نوشته امین صبحی به‌تازگی منتشر و راهی بازار نشر شده‌است.

خبرگزاری دانا

در آستانه دهه آخرصفر و حرکت زائرین پیاده به سمت مشهد، "پویش مردمی هر خانه، یک زائرسرا" آغاز به کار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله سید محمدهادی میلانی رییس حوزه علمیه مشهد جدی‌تر از سایر علمای مشهد در نامه‌ای به سید جلال‌الدین تهرانی نماینده چهارمین دوره مجلس سنا از او خواست تا برای آزادی مراجع و علمای زندانی تلاش کند.

خبرگزاری دانا

کتاب «تقابل ایران و عربستان در یمن» نوشته امین صبحی به‌تازگی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم غلامعلیان گفت: موکب بزرگ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در مرز میرجاوه پذیرای زوار پاکستانی عازم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) است. امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرکت پرشور و گسترده شیعیان کشور دوست و همسایه پاکستان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) امسال و عبور این عزیزان...

خبرگزاری تسنیم

کتاب «تقابل ایران و عربستان در یمن» نوشته امین صبحی به‌تازگی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت ارشاد خواستار صدور مجوز برای واگذاری کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان متولی اصلی توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی در کشور، نهادی عمومی، غیر دولتی، کاملاً فرهنگی با هویت اسلامی ایرانی، نافذ و اثرگذار بر جامعه است که وظیفه مهم آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و زمینه سازی مناسب به منظور ارتقای سرانه مطالعه و ترویج کتابخوانی و تحقق عدالت دسترسی به کتاب و کتابخانه را برعهده دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حساب توئیتری خود نوشت: بال مُرغک کانون، کتاب است و آشیانه آن کتابخانه‌هایش، صفحات پر افتخار آن از هم جدا نخواهد شد.

وب‌گاه الف

دومین مرحله از کمکها به زائرین اربعین حسینی با دوفروند هواپیمای 747 و سی 130 از مشهد مقدس و فرودگاه مهرآباد به کشور عراق و فرودگاه ایلام ارسال شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با انتشار بیانیه‌ای به آسیب‌های اجرای پیشنهاد واگذاری مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به نهاد کتابخانه‌های عمومی پرداخت.