چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه الف

در حالی که بازار نشر از کتاب‌های ترجمه‌ای بیهوده اشباع شده است، رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به انتشار این آثار براساس رفع نیاز جامعه کتابخوان تذکر داده‌اند.

خبرگزاری مهر

در آستانه محرم حسینی، مجموعه «کتاب هیأت»، اقدام به معرفی مجموعه کتب با محوریت «مقتل امام حسین علیه‌السلام» کرده است.

خبرگزاری ایسنا

رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به روی کار آمدن دولت سیزدهم تأکید کرد: در بحث فناوری، جهاد دانشگاهی با توجه به تجربیات بسیار ارزنده‌ای که دارد، می‌تواند مسئولیت‌های بسیار بزرگی را در کمک به دولت جدید در اجرای برنامه هفتم توسعه برعهده بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این اسناد بیانگر حضور گروه‌هایی از متحدین و متفقین در ایران برای همراه کردن ایرانی‌ها با خود و همچنین واکنش مردم منطقه به ویژه علما، به حضور اشغالگران است که از میان بیش از هزار برگ سند مربوط به وقایع جنگ جهانی اول در خراسان موجود در مرکز اسناد آستان قدس رضوی انتخاب شده است. همچنین اسنادی در این برنامه معرفی شد که بیانگر جایگاه و تأثیر حضور مؤسسات...

خبرگزاری دانا

در پی تاریخ سازی جواد فروغی در بازی های المپیک تولیت آستان قدس رضوی میزبان این قهرمان کشورمان برای زیارت حرم امام رضا (ع) است.

خبرگزاری ایسنا

خانه ایران در برلین، برنامه «سفری به سرزمین امام مهربانی» را در قالب سری برنامه‌های فرهنگی و هنری معرفی ایران اسلامی به صورت مجازی برگزار کرد.

خبرگزاری ایسنا

اهم اقدامات سازمان مدیریت بحران کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید ابراهیم رئیسی، 61 ساله و متولد مشهد، امروز سه شنبه 12 مردادماه به عنوان رئیس دولت سیزدهم، حکم تنفیذ خود را از رهبری دریافت کرد.

خبرگزاری دانا

پروژه سیمان سمنگان که در سال 82 قرار بود در شهرستان مانه و سملقان احداث شود و در فاز اول آن برای یک هزار و 500 نفر اشتغال زایی ایجاد شود هم اکنون بعد از 19 سال همچنان سرنوشت نامعلومی دارد.

خبرگزاری دانا

حسن روحانی به عنوان هفتیمن رئیس‌جمهوری تاریخ کشور با شعار «امید» برای سکانداری دولت‌های یازدهم و دوازهم آمد اما بعد از 8 سال با «عذرخواهی» از ملت ایران رفت و مایه عبرت آیندگان شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حقیقت بر اساس اصل 110 قانون اساسی امضای حکم ریاست جمهوری پس از انتخابات مردم از جمله وظایف و اختیارات رهبری است و طبق قانون انتخابات دوره ریاست جمهوری در ایران چهار سال است.

خبرگزاری دانا

پنجشنبه 14 مرداد کار دولت دوازدهم به اتمام می‌رسد و دولت تازه نفس سید ابراهیم رئیسی مدیریت کشور را با مشکلات عدیده برعهده خواهد گرفت. باید دید رئیسی چه افرادی را برای جلب اعتماد مردم به مجلس می فرستد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: گویا پخش اطلاعیه‌ها و هشدارهای کرونایی از صداوسیما تأثیرش را از دست داده است!

وب‌گاه عصر ایران

روزانه 430 بیمار جدید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری می شوند و تعداد بستری شدگان در بخشهای مراقبتهای ویژه استان نیز به 400 نفر رسیده است.

وب‌گاه تابناک

استقبال کیومرث هاشمی از برخی تیم‌های المپیکی در فرودگاه زمزمه وزارت او را جدی کرده است و گفته می‌شود نام او برای حضور در ساختمان سئول به عنوان نفر اول محتمل‌تر از رقباست