چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

سید مسعود میرکاظمی با حکم رئیس جمهور به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید مسعود میرکاظمی به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جمهور با صدور حکمی سید مسعود میرکاظمی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی با بیان اینکه نمی‌توانیم عزاداری‌ها را تعطیل کنیم، گفت: مراسم عزاداری ایام محرم بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا توسط هیئات‌ها انجام خواهد شد، اما ما تلاش خواهیم کرد تا این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم عزاداری ایام محرم بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا توسط هیئات‌ها انجام خواهد شد، اما ما تلاش خواهیم کرد تا این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی با صدور هشت دستور مهم، بخش‌های مختلفی بهداشتی و خدمت رسانی آستان قدس رضوی را برای مقابله با موج پنجم کرونا بسیج کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امید، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 تهران با برگزاری چندین برنامه به استقبال ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) رفته است. البته امسال به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و به تبعیت از ستاد ملی کرونا، این مراسمات یا در فضای باز مجاور فرهنگسرای امید برگزار می‌شود و یا در فضای مجازی میهمان علاقه‌مندان...

وب‌گاه خبر آنلاین

شمارش معکوس برای انتشار فهرست پیشنهادی رییس جمهوری منتخب برای کابینه سیزدهم آغاز شده است.

خبرگزاری مهر

اجرای هرشب تعزیه‌خوانی در بوستان خیام و برگزاری روضه‌های خانگی ازجمله برنامه‌های فرهنگسرای امید در ایام ماه محرم امسال هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با آغاز ماه محرم، پرچم سبز گنبد طلای حرم مطهر امام رضا (ع)، شامگاه دوشنبه در آیینی با حضور تولیت آستان قدس، خادمان بارگاه رضوی و نمایندگان هیات‌های مذهبی تعویض شد و به رنگ سیاه عزا درآمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم عزاداری سالار شهیدان در دهه اول محرم در حرم‌های اهل بیت (ع) کشورمان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

انتخابات 1400 با همه فراز و نشیب‌های خود به سرانجام رسید و پس از این مرجله منتخبان شورای اسلامی شهر مشهد به عنوان اولین و مهمترین وظیفه باید نسبت به انتخاب شهردار مشهد با شاخصه های شهردار پایتخت معنوی ایران اقدام کنند.

خبرگزاری دانا

دکتر صادقی گفت: طی این هفته 8 اکیپ متشکل از 96 واکسیناتور در 5 ناحیه حاشیه شهر مشهد مستقر می‌شوند و پیش‌بینی می‌شود در صورت تأمین به موقع واکسن، تعداد 16 هزار نفر در روز علیه ویروس کرونا در حاشیه شهر مشهد واکسینه شوند.

خبرگزاری دانا

در تقویم رسمی کشور 17 مرداد، بزرگداشت روز خبرنگاران است، جذابیت‌های نام خبرنگاری شاید از اصل این حرفه بیشتر باشد، چراکه خبرنگار که باشی دیگر معنای زندگی شخصی را درک نمی‌کنی و تمام زندگی‌ات می‌شود تلاش برای مطالبه حق مردم که در راستای احقاق آن تلاش کنی.

وب‌گاه مشرق نیوز

آستان قدس رضوی در مراسمی نمادین به تعدادی از هیئات مذهبی پرچم عزا اهدا کرد.