چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانا

لالوی گفت: تاکنون چند گزینه برای انتخاب شهردار سرخس مشخص شدند که با اولویت نگاه به نیروهای بومی شاخص‌ها را بررسی می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

رمان «نوشانوش» نوشته محمد محمودی نورآبادی شامل خاطرات عاشقانه دو رزمنده دوران دفاع مقدس در جبهه‌های ایران و عراق توسط انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد قمی در مراسم افتتاحیه نخستین دوره تدریس و تبیین آثار معرفتی و توحیدی امام خمینی (ره) و آغاز به کار دوره‌های تکمیلی بی‌نهایت که ظهر امروز در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) و به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد درباره ضرورت برگزاری این دوره گفت: مسئله فقط پاسخ به شبهات نیست و در واقع صرفا دانستن نیست که اهمیت...

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدمهدی اسماعیلی گزینه اصلی تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم است که در این گزارش به معرفی وی می‌پردازیم.

خبرگزاری ایسنا

در سخت‌ترین شرایط کرونایی کشور و در روزهایی که حجم بالای بیماران بستری و سرپایی، باعث بروز مشکلاتی از جمله کمبود سرم‌های تزریقی شده، شرکت داروسازی ثامن آستان قدس رضوی، با افزایش 50 درصدی توان تولیدی خود و بیشتر کردن شیفت‌های کاری، به یاری کادر درمان و بیماران آمده و ماهیانه 4.5 میلیون انواع سرم‌های بطری 250، 500 و 1000 سی‌سی را در شبکه بهداشت و درمان عرضه می‌کند.

خبرگزاری دانا

با توجه به افزایش آمار بیماران کرونایی و بالا رفتن میزان مصرف سرم در کشور، شرکت‌های داروسازی آستان قدس، ظرفیت تولیدی سرم خود را با کار شبانه روزی به 30 درصد افزایش داده‌اند.

خبرگزاری دانا

جواد فروغی مدال طلای المپیک توکیو خود، در رشته تیر اندازی را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: آیین سوگند هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران امروز برگزار می‌شود. به موجب قانون اساسی تا حکم رییس جمهوری منتخب را رهبری «امضا» و او در مجلس شورای اسلامی در حضور رییس قوه قضاییه «سوگند» یاد نکند رسما رییس جمهوری به حساب نمی‌آید و از سال 1368 رسم است که مراسم «تنفیذ» روز 12 مرداد و روز بعد یا یک یا دو روز بعدتر هم آیین «تحلیف» برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملی پوش تیم ملی تیراندازی کشورمان در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

خبرگزاری مهر

قسمت دیگری از برنامه تلویزیونی «تشرف» با حضور جواد فروغی نخستین طلایی ایران در المپیک 2020 روی آنتن شبکه یک رفت و او درباره حواشی مدال‌آوری در المپیک گفت.

خبرگزاری دانا

سرپرست فدراسیون تیراندازی و تیرانداز طلایی کاروان ستارگان ایران‌زمین به اظهارنظر پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جواد فروغی، قهرمان المپیکی کشورمان، مدال طلای المپیک 2020 توکیو و مدال طلای مسابقات جام جهانی2021 هندوستان را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

خبرگزاری ایسنا

از طرف تولیت آستان قدس رضوی جواد فروغی قهرمان المپیک توکیو خادم افتخاری امام رضا (ع) شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد طلایی تیراندازی کشورمان در المپیک 2020 به‌عنوان خادم افتخاری حرم امام رضا (ع) انتخاب شد.

وب‌گاه عصر ایران

اتفاق جالب در مراسم تحلیف خاتمی در سال 76 رخ داد. شیخ محمد یزدی که علاقه ای به رییس جمهوری پیروز نداشت و به بهانه درد پا از ایستادن کنار او طفره رفت و در توجیه گفت: در قانون اساسی نیامده «کنار» و «حضور» کافی است! مهم‌ترین تفاوت مراسم تحلیف امروز با 41 سال گذشته این است که ابراهیم رییسی در مقام رییس قوه قضاییه کنار هیچ رییس جمهوری نایستاد تا او سوگند یاد کند اما خود در مقام رییس جمهوری...

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت آستان قدس رضوی گفت: معنی خادم این نیست که فقط در حرم مطهر باشد، کسی که نیت خدمت دارد از هر نقطه می‌تواند به عشق آقا علی‌بن موسی‌الرضا (ع) خدمت کند. کسی که می‌تواند در شهر خودش به مردم خدمت کند، خادم امام رضا (ع) است.