چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایسنا

آیین تجلیل از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور، رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران و جمعی از خانواده‌شهدا در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فدراسیون ورزش‌های همگانی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و مأموریت‌های اصلی خود به 8 استان محروم کشور از نظر ورزشی مبلغ 4میلیارد ریال کمک کرد.

خبرگزاری ایسنا

آیت‌الله اختری خواستار اتخاذ موضع واحد جهان اسلام بر اساس اندیشه‌های امام رضا (ع) در برابر جنایات ضدبشری در یمن، بحرین، سوریه و آفریقا که با حمایت محافل صهیونیستی و امپریالیستی انجام می‌شود، اتخاذ کند.

خبرگزاری دانا

فدراسیون ورزشهای همگانی در راستای مسئولیت های اجتماعی و ماموریت‌های اصلی خود به 8 استان محروم کشور از نظر ورزشی مبلغ 4 میلیارد ریال کمک کرد.

خبرگزاری مهر

فدراسیون ورزشهای همگانی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و مأموریت‌های اصلی خود به 8 استان محروم کشور از نظر ورزشی مبلغ 4 میلیارد ریال کمک کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

دیوان عالی کشور در سال 68 جای خود را به «قوه قضائیه» داد که اینک ابراهیم رئیسی ریاست آن را بر عهده دارد. با انتخاب رئیسی به عنوان رئیس قوه مجریه، تا چندی دیگر باید فرد دیگری به ریاست دستگاه قضا بنشیند. در اینجا مروری داریم بر افرادی که تاکنون رخت قاضی‌القضاتی را پوشیده‌اند.

خبرگزاری دانا

اعظمی با تاکید بر برنامه ریزی جهت تامین علوفه مورد نیاز دام در رشتخوار گفت: کشت آزمایشی چغندر علوفه‌ای پاییزه در مزرعه نمونه آستان قدس رضوی رشتخوار انجام و کار برداشت این محصول هم اکنون در این شهرستان آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم

احیای سنت «ملک‌الشعرایی» در آستان قدس رضوی با واکنش‌هایی از سوی جمعی از شاعران انقلابی و آیینی همراه بوده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از آغاز دهمین پویش مطالعاتی این انتشارات طی 6 سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از آغاز دهمین پویش مطالعاتی این انتشارات طی 6 سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهریار زرشناس با اشاره به این دوره از انتخابات گفت: اگر بخواهیم جامعه به سمت مشارکت گسترده سیاسی اجتماعی برود، باید سیاست‌ورزی نئولیبرال را کنار بگذاریم.

خبرگزاری مهر

کتاب «بازسازی دینی؛ نگاهی روان‌شناختی به توبه» تألیف محمدتقی تبیک، به زبان فارسی از آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

قتل عمد حدود 9 سال پیش توسط عموی خانواده رخ داده بود که با وساطت خادمان رضوی، زمینه رضایت از فرزندان مقتول فراهم شد.

وب‌گاه الف

تولیت آستان قدس رضوی گفت: بخش فرهنگی آستان قدس و مؤسسه آفرینش‌های هنری را مکلف می‌کنم در مدت زمانی مشخص شرایط، بسترها و مقدمات لازم جهت احیای دوباره منصب «ملک الشعرایی آستان قدس» را با توجه به همان اقتضائات و ضروریات لازم فراهم آورد و غفلت از این سنت تاریخی نباید ادامه یابد.