چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه الف

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عمارتخانه خورشید»، شامل گزارش تصویری باز‌آرایی و مرمت حرم مطهر رضوی در سال 1399، رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رهبر معظم انقلاب در پیامی مکتوب خطاب به تولیت آستان قدس رضوی از هنرمندانی که در خلال محدودیت‌های کرونایی، دست‌اندرکار ترمیم، بازسازی و بازپیرایی حرم منور رضوی بودند، تجلیل و تشکر کردند.

خبرگزاری مهر

معظم انقلاب در پیامی مکتوب خطاب به تولیت آستان قدس رضوی از هنرمندانی که در خلال محدودیت‌های کرونایی، دست‌اندرکار ترمیم، بازسازی و بازپیرایی حرم منور رضوی بودند، تجلیل و تشکر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای امروز با حکم مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضاییه رسید. نگاهی به کارنامه حرفه ای او نشان می دهد وی از پایین ترین مناصب قضایی در کشور آغاز به کار کرده و امروز به بالاترین مدارج قضایی رسیده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم اقتصادی دولت رئیسی از چه افرادی تشکیل می‌شود؟ این احتمالا مهمترین پازل در معادلات تشکیل دولت سیزدهم است. دولتی که سید ابراهیم رئیسی با شعار حل مشکلات معیشت مردم، وعده تشکیل آن را داده و برای آن خصوصیاتی را که مهمترین آن کارآمدی و فراجناحی بودن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از آستان نیوز، محمد حسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در آیین آغاز عملیات اجرایی این 2 پروژه گفت: با تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی و در سالگرد گرامیداشت شهدای هویزه، ماموریت یافتیم که پس از بازسازی این شهر، 2 اقدام ماندگار و تاثیرگذار در این نماد شهر مقاومت و ایثار اجرا شود. وی تصریح کرد: بهسازی و تجهیز بیمارستان محلی و زایشگاه علامه...

وب‌گاه عصر ایران

کشور برای بهره‌برداری از سرمایه متولدین دهه 60 شاید تنها 10 یا 15 سال دیگر بیشتر فرصت نداشته باشد

خبرگزاری مهر

کتاب «بررسی ساختار ظاهری و محتوایی دفاتر توجیهات در عصر صفوی» براساس مطالعه موردی دفاتر توجیهات آستان قدس رضوی، تالیف الهه محبوب فریمانی توسط انتشارات کتابخانه ملی ایران منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: در میان کاندیداهایی که مجوز حضور در رقابت‌ها را پیدا کردند، علیرضا زاکانی نخستین فردی بود که به نفع سید ابراهیم رئیسی کناره‌گیری کرد و حالا نام وی در کنار قاسمی و محمد به عنوان کاندیداهای بالقوه حضور در کابینه و یا شهرداری تهران به گوش می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

در میان کاندیداهایی که مجوز حضور در رقابت‌ها را پیدا کردند، علیرضا زاکانی نخستین فردی بود که به نفع سید ابراهیم رئیسی کناره‌گیری کرد و حالا نام وی در کنار قاسمی و محمد به عنوان کاندیداهای بالقوه حضور در کابینه و یا شهرداری تهران به گوش می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: انتخابات 1400 پایان یافت و سیدابراهیم رییسی با ویژگی‌هایی منحصر به فرد، در حال آماده شدن برای روز تنفیذ و معرفی کابینه است.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد: قرار است اعضای کمیسیون عصر فردا (چهارشنبه) به مشهد سفر کنند.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی عاشورا خواستار اتخاذ موضع واحد جهان اسلام بر اساس اندیشه های امام رضا (ع) در برابر جنایات ضدبشری در یمن، بحرین، سوریه و آفریقا که با حمایت محافل صهیونیستی و امپریالیستی انجام می شود، اتخاذ کند.

خبرگزاری ایسنا

فدراسیون ورزش های همگانی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و مأموریت‌های اصلی خود به 8 استان محروم کشور تجهیزات ورزشی به مبلغ 4 میلیارد ریال اهدا کرد.

خبرگزاری دانا

اعظمی گفت: در یک اقدام جهشی با توجه به شرایط پیش آمده خشکسالی و کمبود خوراک دام و نیاز مبرم دامداران در منطقه به خوراک مقدار 40 هکتار از اراضی کشاورزی رشتخوار به کشت محصول ذرت علوفه ای در راستای تامین علوفه مورد نیاز دامداران منطقه اختصاص پیدا کرد.