شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری تسنیم

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار همزمان با سوم خرداد با تجلیل از از سه خانواده شهید و ایثارگر عملیات بیت المقدس و معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به ایستگاه پایانی رسید.

خبرگزاری تسنیم

نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار با دبیری فرهاد مختاری عصر روز چهارشنبه سوم خرداد ماه در محل مرکز همایش های بین المللی آستان قدس رضوی در مجاورت حرم مطهر حضرت رضا (ع) به کار خود پایان می دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیکر مطهر شهید مدافع وطن «یونس سیفی‌نژاد» امروز عصر با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان مرزی سرخس تشییع و به خاک سپرده شد.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل انتشارات به نشر گفت: همزمان با دهه کرامت رضوی، برنامه‌های فرهنگی ترویجی کتاب محور با در نظر داشتن محور «ما، امام رضا (ع) و کتاب» برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایام دهه کرامت است. تشرف روزانه کاروان سالمند و کم‌توان از حاشیه شهر مشهد بر حال و هوای معنوی زائر و خادم در این قطعه بهشتی افزوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برنامه «تا نیایش» به مناسبت دهه کرامت از شهر مقدس قم و آستان قدس رضوی روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.

وب‌گاه فرارو

هزار و 200 قالیباف طی دو سال با بیش از 360 میلیون گره، هزار و 600 متر مربع فرش بافته‌اند تا این فرش‌ها به حرم قم هدیه شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، امروز ویژه برنامه‌های مختلفی روی آنتن شبکه‌های سیما می‌رود. برنامه «جشن بهترین دختر دنیا، حضرت معصومه (س)» کاری از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به همت گروه معارف اسلامی شبکه دو و اجرای سیدمحمدرضا حسینیان است که به پوشش مستقیم مراسم اجتماع بزرگ دختران از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) شبستان...