شنبه 31 شهریور 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه گسترش

علم الهدی امام جمعه مشهد گفت: در روزهای اخیر، مجلس درحال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی حجابی؟ امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحهای تصویب نکند که افراد همانطور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی میشوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزشهای اخلاقی جامعه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم الهدی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در روز‌های اخیر، مجلس درحال بررسی لایحه حجاب و عفاف است. آیا این لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی حجابی؟ امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحهای تصویب نکند که افراد همانطور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی میشوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند...

وب‌گاه ورزش سه

جمعی از بازیکنان شماره هشت لیگ برتر به زیارت امام رضا (ع) مشرف شدند.

خبرگزاری مهر

خطیب نماز جمعه تهران گفت: ناوگروه 86 دانش، تخصص، شجاعت و ظرفیت استثنایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را در برابر نگاه جامعه جهانی قرار داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مجید مجیدی تقلید از سوژه‌های دیگران را آفت سینمای جوان و حرفه‌ای ایران دانست و گفت: یک فیلمساز باید صاحب اندیشه و فکر باشد در غیر این صورت هیچ وقت نمی تواند نسبت به سوژه و موضوعی به یک دیدگاهی برسد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فرهنگستان هنر با صدور پیامی، درگذشت محمدمهدی هراتی را تسلیت گفت و اعلام کرد مراسم تشییع پیکر این استاد پیشکسوت هنرهای تجسمی روز یکشنبه برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه‌های مختلفی مانند «آن پنج نفر» و «روایت یک حماسه» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در گالری‌های پایتخت برپا شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در حکمی «جواد حاجی حسینی» را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آسکوتک منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محمدمهدی هراتی، استاد هنرهای سنتی و صنایع دستی در سن 81 سالگی درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدمهدی هراتی، استاد هنرهای سنتی و صنایع دستی در سن 81 سالگی چشم از جهان فروبست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدمهدی هراتی، استاد هنرهای سنتی و صنایع دستی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدمهدی هراتی، استاد هنرهای سنتی و صنایع دستی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.