دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، روشنگری و جهاد تبیین را یکی از اقدمات مهم و اولویت برنامه های تربیتی عنوان کرد و گفت: همه معلمان باید مربی تربیتی باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تهران آنلاین نوشت: محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به برخی انتقادهای شورای شهر ششم از دوره گذشته، نسبت به عملکرد دوره جدید و تفکر قرارگاهی زاکانی، شهردار فعلی تهران واکنش نشان داد و به بحث و بررسی در رابطه با حوزه مدیریت شهری پرداخت.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان وزارت بهداشت از ارائه 116 هزار خدمت مشاوره و سلامت روان به دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: دانشگاهها اعتبار پیشگیری از آسیب اجتماعی دریافت کردند.

خبرگزاری دانا

درد بی درمان تکدی گری در بسیاری از شهرها به یک تراژدی بی پایان تبدیل شده است و هر روز چهره شهرها را خدشه‌دارتر می کند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان زندان ها در دیدار با معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران بر لزوم ایفای مسئولیت اجتماعی شهرداری درخصوص زندانیان و خانواده های آنان تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

مومنی گفت: توجه به تربیت اسلامی دانش‌آموزان، توطئه‌های فرهنگی دشمن را نقش بر آب می‌کند.

خبرگزاری دانا

باهوش گفت: از طرح ها و ایده های نو که در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان باشد، استقبال خواهیم کرد، راهکارهای ارائه شده باید در راستای کاهش معضل بیکاری استفاده تا به سبب آن آسیب های اجتماعی و مشکلات خانوادگی کاهش پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای اجرای همه طرح ها باید پیوست فرهنگی وجود داشته باشد و این پیوست باید از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تایید شود زیرا در این وزارتخانه متولی پیوست فرهنگی هستیم.

خبرگزاری دانا

سردار حسن‌زاده فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه کشور گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام طی سفری به شهرستان لردگان از مناطق پشت کوه میلاس روستاهای گرگر و سرقلعه و روستای نساه کوه بازدید کرد تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

متأسفانه بیکاری مادر تمام فجایع جامعه است که اگر به موقع درمان نشود و راه علاج آن را پیدا نکنند قطعا تبعات منفی را به دنبال دارد.

خبرگزاری دانا

جمعیت قابل توجهی از آذربایجان غربی در روستاها ساکن هستند و با توجه به مقاومت کم مساکن روستایی و زلزله خیز بودن این استان، توجه به مقاوم سازی و بهسازی مساکن روستایی یک امر مهم و ضروری است.

خبرگزاری ایسنا

ساماندهی معضلات بافت تاریخی شیراز در جلسه ساماندهی بافت تاریخی شیراز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

طهرانچی با گلایه از تعطیلی مراکز آموزشی کشور در ایام شیوع کرونا، گفت: هیچ جای دنیا رفتاری که ما در ایران نسبت به غیرحضوری کردن مدرسه و دانشگاه داریم را ندارند.