دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان یزد، با اشاره به حوادث اخیر و برخی از حواشی پیش آمده در خصوص شهادت مأمور ناجا در شیراز، اظهار داشت: باید به دور از جریان سازی و هیجانات قانون حمل و استفاده از سلاح، اصلاح گردد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - استاندار همدان با اشاره به خدمت رسانی به مردم در راستای سیاست های محوری دولت سیزدهم، گفت: مبنای کار و تلاش برای خدمت به مردم و فراهم کردن بستر توسعه همه جانبه و پایدار استان براساس سیاست های اصولی دولت سیزدهم، برنامه محوری و کار جهادی است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: پنج هزار و 50 کیلوگرم انواع موادمخدر طی 10 ماهه سال جاری با تلاش گسترده و موثر عوامل نیروی انتظامی در این استان کشف و ضبط شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس کل دادگستری استان در همایش سران ایلات و طوایف گفت: معتمدان و ریش سفیدان در کاهش آسیب ها و حل اختلافات نقش پر رنگی دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی نوشت: اولین نشانه‌های ترمیم و بازیابی شرایط بازار کار و خروج از آثار مخرب کرونا را می توان در آمار و شاخص های بهار 1400 ملاحظه کرد و همین رویداد، می تواند امید به استمرار بهبود شرایط بازار کار در ماه های پیش رو را افزایش دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: سیگار کشیدن رقابت بین زن و مرد نیست بلکه رقابت برای آسیب زدن به خود است، ضمن اینکه نباید فراموش کرد که میزان آسیب پذیری دختران سیگاری دو برابر پسران است.

خبرگزاری دانا

وزیر کشور با اشاره به این امر که راهکار کاهش آسیب های اجتماعی در تقویت هویت های شهری است، تصریح کرد: شهرداران به تناسب ظرفیتشان در ارتقای هویت های شهری کوشا باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر لهستان در جلسه هم اندیشی با شهردار منطقه 14 اجرای ویژه برنامه های فرهنگی با موضوع تکریم «مهمان نوازی ایرانیان از مهاجران لهستانی» را بررسی کردند.

خبرگزاری دانا

ولی پور گفت: ایجاد بازارچه فروش دائمی برای بانوان مد نظر قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان می تواند با نگاه تحول آفرینی در حوزه های مختلف از جمله آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، مسائل اجتماعی و فرهنگی نقش پررنگی داشته باشد.

خبرگزاری دانا

اگر چه شبکه های اجتماعی علاوه بر اینکه امکان گفتگو بین کاربران را فراهم می‌کنند، بستری ارزان و فراگیر برای بازاریابی و تبلیغ کسب و کار هم هستند. اما آن روی سکه این شبکه های اجتماعی مفید تصویر هولناکی نقش بسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه‌شناس خانواده و استاد دانشگاه معتقد است: نشراخبار و تصاویر خشونت‌آمیز از حوادث و وقایع ناگوار در جامعه توسط رسانه‌های جمعی و فضای مجازی سبب الگوبرداری مردم از رفتارهای خشن و تشدید خشونت خانگی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - چهار سالن سینما در شیراز این‌روزها میزبان جشنواره فیلم فجر هستند و این رویداد فرهنگی در حالی با استقبال مردمی روبه رو شده که با ادامه روند شیوع کرونا، فیلم‌ها بدون حضور عوامل فیلم و نشست‌های نقد و بررسی، به نمایش در می‌آیند.