دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 2 هزار و 500 بنگاه اقتصادی خانه بهداشت کارگری ندارد که به سرعت به دنبال ایجاد خانه ها در این بنگاه ها هستیم.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در زمان حاضر از حدود 120 هزار مدرسه موجود در کشور 20 هزار مدرسه از لحاظ آسیب های اجتماعی پایش شده و مابقی در حال انجام است.

خبرگزاری ایسنا

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تعیین هر چه سریعتر حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده شد و تاکید کرد که باید با اتخاذ تدابیر لازم و در یک چارچوب عادلانه بین کارفرمایان و کارگران، رقم منصفانه ای تعیین و مصوب شود.

وب‌گاه الف

رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: مدت‌هاست که جمعیت تهران به حد اشباع رسیده و خدمات شهری پاسخگوی نیازهای شهروندان نیست.

خبرگزاری ایسنا

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به این که ما در جذب جوانان و غنی سازی اوقات فراغت آن ها پیشتاز بودیم و همین امر باعث شد در بحث کاهش آسیب های اجتماعی به چند صورت عمل کنیم، افزود: پر کردن اوقات فراغت جوانان با آموزش های مؤثر و کارآمد، برگزاری جلسات در راستای افزایش آگاهی خانواده ها از آسیب های اجتماعی همچون طلاق و اعتیاد در جهت پیشگیری و ارائه راهکارهای مقابله...

خبرگزاری ایسنا

رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: مدت‌هاست که جمعیت تهران به حد اشباع رسیده و خدمات شهری پاسخگوی نیازهای شهروندان نیست.

خبرگزاری ایسنا

فراخوان جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در سایت ستاد اقامه نماز منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان گفت: یک هزار و 62 کانون فرهنگی و هنری مساجد در خوزستان وجود دارد که از این تعداد 457 کانون روستایی و 605 کانون شهری است.

خبرگزاری دانا

شهاب متقی پور گفت: در بحث حمایت از موزیسین‌های خیابانی ساز و کار قانونی نداریم و به جز بعضی حمایت‌های مالی بسیار ناچیز، بودجه‌ای برای ساماندهی و آموزش آنها اختصاص داده نمی‌شود؛ بنابراین می‌طلبد این خلأ قانونی توسط متولیان امر رفع شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه‌ای مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های ایلام، خراسان شمالی و قشم را منصوب کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: معضل کاهش جمعیت ابعاد مختلفی دارد و فرهنگی سازی یکی از اقداماتی است که برای به ثمر رسیدن تلاش ها جهت رفع این مشکل از جمله در بخش درمان ناباروری باید صورت گیرد.

خبرگزاری دانا

این روز‌ها تب مدلینگ در فضای مجازی با رشد فزاینده‌ای روبه‌رو شده است و افراد از همه سنین را در ابعاد مختلف مشغول خود ساخته است. غافل از اینکه این ورطه، گردابی است که باعث هلاکت و نابودی آرامش روح و جان افراد می‌شود. این عرصه، میدانی‌ست که جز اربابان ثروت و شهوت، کسی ستاره آن نیست!

خبرگزاری ایسنا

دبیر شورای انقلاب فرهنگی کشور گفت: اگر امروز اقتصاد و صنعت ما بدون ملاحظه فرهنگ اسلامی رشد کند، نگران کننده است.