دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

خواسته یا ناخواسته در یک یا دو دهه گذشته، بسیاری از این فرهنگ های استان یزد به شدت دچار تغییر شد و برخی تعاریف گذشته را به سختی می توان در زندگی مردم یزد پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های استان سمنان گفت: کتابخانه تخصصی ایرانشناسی شهیدان علومی با مجوز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به جمع کتابخانه‌های عمومی استان ملحق شد.

خبرگزاری تسنیم

طرح ملی آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه‌یافته و شهرهای مرزی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

خبرگزاری دانا

فعالان سیاسی کرمانشاه در جلسه آنلاینی که با موضوع "قانون‌گرایی کلید حل مشکلات کرمانشاه" برگزار شد، ریشه قبیله‌گرایی و منفعت‌طلبی را قانون‌گریزی دانسته و کلید حل مشکلات استان را تمسک همه گروه‌ها و جریانات سیاسی استان و به خصوص مسئولان به قانون دانستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مؤسسه عالی پژوهش سازمان تأمین اجتماعی ضمن اشاره به قتل هولناک زن جوان اهوازی بدست همسرش، خواستار واکاوی چند بعدی عوامل و مولفه‌های بروز چنین جنایاتی شد و تاکیدکرد که باید در تحلیل و بررسی یک جنایت از کلی‌گویی، تحلیل‌های فست فودی و از پیش آماده خودداری کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ گفت: یکی از برنامه‌هایی که ما در وزارت فرهنگ و ارشاد پیگیر آن بودیم، موضوع سبک زندگی است که بتوانیم این محور اصلی و اساسی را در جشنواره فیلم فجر لحاظ کنیم و به صورت ویژه به آن بپردازیم.

وب‌گاه الف

رئیس مؤسسه عالی پژوهش سازمان تأمین اجتماعی ضمن اشاره به قتل هولناک زن جوان اهوازی بدست همسرش، خواستار واکاوی چند بعدی عوامل و مولفه‌های بروز چنین جنایاتی شد و تاکیدکرد که باید در تحلیل و بررسی یک جنایت از کلی‌گویی، تحلیل‌های فست فودی و از پیش آماده خودداری کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح ملی آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و شهرهای مرزی صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روانشناس و مدرس دانشگاه با اشاره به قتل عروس اهوازی توسط همسرش در روزهای اخیر گفت: خشونت بن‌مایه جامعه را تضعیف کرده و از بین می‌برد و سلامت خانواده را از منظر جنسی، عاطفی و روحی تهدید می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مؤسسه عالی پژوهش سازمان تأمین اجتماعی ضمن اشاره به قتل هولناک زن نوجوان اهوازی بدست همسرش، خواستار واکاوی چند بعدی عوامل و مولفه‌های بروز چنین جنایاتی شد و تاکیدکرد که باید در تحلیل و بررسی یک جنایت از کلی‌گویی، تحلیل‌های فست فودی و از پیش آماده خودداری کرد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام حیدری گفت: عدد و ارقامی که شهرداری یزد برای فرهنگ یزد گذاشته است خیلی بیشتر این میزان باید باشد و اینکه با بازی و وتوش برنامه هی گذشته قرار نیست اتفاقی در زمینه فرهنگ یزد رخ دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از فعالیت 31 خانه سلامت و 22 خانه ندای مهر در سراسر کشور برای ارائه خدمات حمایتی به دختران فرار خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده ناهنجاری‌های اجتماعی مانند خشونت خانگی و خشونت علیه کودکان، موارد را به شماره 123 اطلاع دهند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری کرمان می‌گوید براساس بررسی‌ها بیشتر افرادی که مرتکب آسیب‌های اجتماعی می‌شوند در واقع این نوع رفتارهای آسیب‌گونه در نظرشان هنوز به آسیب تبدیل نشده است لذا در این صورت نمی‌توان توقعی هم داشت که آنچنان که موردانتظار است مشکل حل شود.

خبرگزاری دانا

یکی از آسیب های اجتماعی متاثر کننده وقوع قتل هایی است که در چند سال اخیر به وقوع پیوسته و قاطبه آنها در رده بندی قتل عمد به حساب می آیند؛ با این احوال این سوال مطرح می شود که چرا جامعه ما در این جهت در حرکت است؟

خبرگزاری ایسنا

یک مدرس دانشگاه نسبت به انتشار روند افسارگسیخته، بدون مرز و ادامه دار اخبار و تصاویر تلخ از برخی جنایات فجیع در رسانه های رسمی داخل کشور و تبعات و آسیب اجتماعی آن هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: مردم انتظار دارند مسوولان در ارگان های مختلف پاسخ صادقانه ای به درخواست های آنان بدهند و این رویه در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می شود.