دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

رضایتمندی گلستانی ها از مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان نیازمند یک بازده زمانی دو ساله است چرا که در بازده زمانی کوتاه مدت اثر اقتصادی مصوبات سفر رئیس جمهور مشخص نمی شود.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - وزیر کشور گفت: کشور نباید وزارتخانه محور اداره شود بنابراین موضوع افزایش اختیارات استانداران در هیات دولت مطرح می شود.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - وزیر کشور گفت: انتصاب یا جذب سفارشی افراد در دستگاه های اجرایی مغایر ارزش های انقلاب و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و مولفه انتصاب افراد، شایسته سالاری است.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با اختصاص تسهیلات 120 هزار میلیارد تومانی برای حمایت از اشتغال موافقت کردند.

خبرگزاری ایسنا

استاندار تهران با تأکید بر لزوم اولویت بندی برای حل معضلات در سطح تهران گفت: مسئولین به ویژه فرمانداران در استان تهران باید برای خدمت به مردم حریص باشند.

خبرگزاری دانا

ماندگارترین کارنامه «جهادی و محرومیت‌زدایی»، «سازندگی و عمرانی»، «اقتصادمقاومتی و اشتغالزایی» را در قاب فداکاری «سربازان وطن» همین سپاهیان دلیر و پاسداران جان برکف استان گلستان می‌توان به وضوح دید، تاریخ و مردمان این سرزمین همچنان خدمات سپاه و بسیج در سیل 1398 و طرح شهید سلیمانی را به خاطر دارند و از یاد نبردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری بازارچه محلی کارآفرینی با عنوان «دست آفرین» در 6 منطقه تهران بزرگ برای حمایت از مشاغل خرد و خانگی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - با تابلویی که روی آن به رنگ قرمز کلمه «ویلا» نوشته شده است، در حاشیه میدان شهید خلعتبری رامسر پرسه می زند. دایم پلاک خودروها را می‌پاید. چشمش که به پلاک غیربومی خودرویی می افتد، تابلویش را بالا می‌گیرد و تکان می دهد. او نمونه‌ای از تابلو به‌دستانی است که ویلا اجاره می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیشترین میزان کودک آزاری در حوزه عاطفی است، گفت: کودک آزاری از اصلی ترین بحران ها در آسیب های اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تامین اجتماعی گفت: این سازمان ماهانه 230 هزار میلیارد ریال مستمری پرداخت می‌کند و هم اکنون 60 هزار میلیارد ریال در هر ماه برای پرداختی به مستمری بگیران کسری دارد.

خبرگزاری دانا

طبق آمار متولیان، اعتیاد در صدر آسیب های اجتماعی قرار دارد؛ تحفه نامیمونی که نتیجه روابط تیره والدین و فرزندان است و زندگی و آینده افراد را تباه می کند.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران از افزایش صد در صدی عملیات آزادسازی در حوزه حریم شهر تهران نسبت به سال گذشته خبر داد

خبرگزاری ایسنا

رئیس جمهور در شانزدهمین سفر استانی خود با دست پُر مقصد استان گلستان را انتخاب کرد که 111 مصوبه با اعتبار ریالی 25 هزار و 677 میلیارد تومان مصوبات اولیه هیئت دولت در استان گلستان بوده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - عملیات ساخت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردیس عصر چهارشنبه در آیینی با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسوولان این شهرستان آغاز شد.