دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نوع فعالیت‌ها و خدمات قابل ارائه در این مجموعه را پرشمار توصیف کرد و گفت: کارکنان بهزیستی 180 نوع فعالیت را بدون اثرپذیری از تنگناهای مالی انجام می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور تامین سلامت اجتماعی شهروندان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی را هدف مشترک پلیس پیشگیری و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر عنوان کرد و از استقرار تیم های مشترک انتظامی و هلال احمر در مناطق مورد نیاز خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور بااشاره به طرح مشترک پلیس پیشگیری و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، از هدایت و به کارگیری سفیران سحاب و مددکاران اجتماعی هلال احمر در همکاری مشترک با مددکاران اجتماعی کلانتری ها به صورت ثابت و سیار در کانون های مستعد وقوع جرم و آسیب های اجتماعی در طول تعطیلات نوروزی خبر داد.

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های کرمانشاه رگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: حمایت و ارائه خدمات به ویژه برای زنان سرپرست خانوار در دستور کار شهرداری تهران است و در این راستا و در حد توان شهرداری، پیگیری ها در حال انجام است.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از آماده سازی دره فرحزاد با رفع معضلات موجود برای ساخت اکو پارک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی نرخ شیوع اختلالات روانی در دوران کرونا نسبت به قبل از کرونا 10 درصد افزایش یافته است. وزارت بهداشت قبل از کرونا نرخ اختلالات روانی در ایران را 23/8 درصد اعلام کرده بود که با این آمار اکنون نرخ شیوع اختلالات روانی می تواند 34/5 درصد باشد.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عزم ملی تمام دستگاه‌ها را در کاهش آسیب های اجتماعی خواستار شد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ در سالهای اخیر مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفته است گرچه در بودجه کشور اعتبار خوبی تخصیص یافته است، اما ناکافی است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - یک کارشناس مذهبی در یادداشتی با تاکید بر شکاف نسلی و تفاوت نگرشی و احساسی بین والدین و فرزندان در انتخاب همسر، از سختگیری، فشارهای بی‌مورد و عدم اقناع جوانان با زبان نرم و بیان مستدل نسبت به عواقب انتخاب نادرست به عنوان یکی از عوامل مهم در آسیب‌های اجتماعی مانند ازدواج سفید یادکرده است.

خبرگزاری دانا

کبری خزعلی گفت: شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در راستای منویات رهبر انقلاب طرح «مرکز عالی زنان و خانواده» را تقدیم کرده و آمادگی همکاری برای تدوین و طراحی این جایگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی را دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان امید 6257 اثر در بخش‌های مختلف دریافت کرده و بیشترین آثار بخش بین‌الملل متعلق به پنج کشور است.

خبرگزاری ایرنا

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: اقدامات هوشمندانه در همکاری‌های متقابل، می‌تواند بسیار کمک کننده در پیشگیری از وقوع جرم باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: جمعیت تهران به حد اشباع رسیده و خدمات شهری پاسخگوی نیازهای شهروندان نیست.