دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اکنون 160 کارگاه اسباب‌بازی‌سازی در شهرستان سرخه فعال است گفت: به منظور توسعه اقتصاد فرهنگ، مقرر شد که ارتباط بین هنرمندان این رشته در سرخه با فعالان کشوری برقرار شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه تغییر قرن در تمام کشورها رویدادهای آینده‌ساز رقم می‌زند گفت: تقویم هجری شمسی نیز اکنون در آستانه آغاز قرن جدید قرار دارد و بر این اساس باید طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های نشاط‌افزا انجام شود.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز گفت: اولین پیامد طرد اجتماعی محرومیت از حقوق شهروندی است و به هراندازه این پدیده در جامعه گسترش یابد این افراد از دایره شمول دسترسی به حقوق شهروندی خارج خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - اولین همایش ملی "مسائل و چالش‌های اجتماعی و فرهنگی خانواده مسلمان ایرانی" به منظور مسئله‌شناسی و آسیب‌شناسی نهاد خانواده و با دریافت 144 مقاله از سراسر کشور در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه شهرستان های استان اردبیل با بیان اینکه ما در برابر آمریکا تسلیم نخواهیم شد، گفتند: اگر زیرساخت‌های داخلی محکم باشد کشور به یک قلعه نفوذ ناپذیر تبدیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان ضمن تاکید بر آموزش نیمه‌حضوری - نیمه‌مجازی دانش‌آموزان، گفت: تعطیلی مدارس و آموزش مجازی در دو سال اخیر به دلیل همه‌گیری کرونا، شاخص‌های رشدی کودکان همچون رشد زبانی و بیانی آنان را تضعیف کرد.

وب‌گاه عصر ایران

این آسیب تازه که نشانه آن با نام "ترک پدران از خانه" بروز کرده است مانند سیل می ماند. یعنی بحران آنقدر جدی شده است که مانند سیل می آید تا بخش بزرگی از جامعه را تحت تاثیر قرار دهد.

خبرگزاری ایسنا

رخشان بنی‌اعتماد می‌گوید تماشای «کاغذپاره‌ها» از سوی مخاطبان عام دغدغه‌مند و سینماگران اجتماعی به دلیل فراموش نکردن کسانی که جامعه آن‌ها را فراموش کرده، لازم است.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهداف برگزاری جام پرچم گفت: این جام می تواند ورزش روستایی و عشایری را وارد دنیای قهرمانی کند.

خبرگزاری ایسنا

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری گفت: بودجه به ورزش قهرمانی و حرفه ای اختصاص دارد، به ویژه استقلال و پرسپولیس که نیازهایشان تمامی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، چالش اصلی ورزش روستایی را متصل نشدن به بخش قهرمانی و حرفه‌ایی عنوان کرد و گفت: ورزش روستایی برای بقا باید از تیم‌های ورزشی برخوردار شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اجرای طرح پایدار مشاغل خانوادگی را دو اولویت دولت در حوزه توانمندسازی زنان عنوان و بر امکان اشتغال همزمان با مسوولیت‌های خانوادگی برای زنان تاکید کرد.

وب‌گاه الف

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: 1800 امضای طلایی مدیران در حال حذف است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از پوشش 20 هزار مدرسه در برنامه ملی «نماد» و افزایش دانش آموزان تحت پوشش این طرح به پنج میلیون نفر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

اسماعیل احمدی مسئول جبهه جهادی منتظران خورشید در نامه ای به رییس صداوسیما از عملکرد این رسانه در بازتاب خبر راهپیمایی روستائیان تقدیر کرد.