دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در این استان هزار و 165 زوج متقاضی طلاق در سامانه "تصمیم" ثبت‌نام کردند و از مشاوره‌های بهزیستی برخوردار شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: رقمی معادل 46هزار و 974 میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور و کیمته امداد امام‌خمینی (ره) در راستای حمایت از مددجویان و کاهش فقر مطلق خانوارها پرداخت شد.

خبرگزاری دانا

طالبی گفت: باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در بحث آسیب های اجتماعی نهایت بهره را ببریم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: 46 هزار و 974 میلیارد ریال برای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی و کیمته امداد امام خمینی (ره) درحمایت از مدد جویان و کاهش فقر مطلق خانوارها پرداخت شد.

وب‌گاه الف

قرارگاه محرویت زدایی بار دیگر عطر بعثت رسول مهربانی در رزمایش نبوی و کمکهای مومنانه خیرین تهرانی متجلی گردید

وب‌گاه خبر آنلاین

ضرورت انعقاد موافقتنامه نهایی استرداد محکومین به حبس و حمایت بین المللی از زندانیان ایرانی در مالزی در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است.

خبرگزاری دانا

شیوع پدیده نامبارک کودکان کار مجازی، دردناک‌ترین موضوعی است که این روزها گسترش یافته و کودک ناخواسته وارد دنیایی شده که او را در معرض آسیب‌های اجتماعی بزرگ قرار می‌دهد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یزد در حوزه های دینی، فرهنگی و اجتماعی نیازمند برنامه و چشم انداز است تا برای 10 سال آینده هر دستگاه تکلیف خود را بداند.

خبرگزاری ایسنا

مدیر مجتمع دخانیات گلستان با بیان اینکه امسال شرایط کشت و افزایش قیمت توتون بسیار خوب است، گفت: به طور قطع گلستان با حمایت های انجام شده به جایگاه اصلی کشت توتون باز می گردد.

خبرگزاری دانا

سرپرست بیمه سلامت از پرداخت 90درصدی هزینه های ناباروری توسط بیمه سلامت خبر داد و گفت: تمام هزینه های ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود حتی اگر در مراکز درمانی تحت پوشش نباشند و یا دارای بیمه سازمان تامین اجتماعی بوده باشند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی و شغلی با رویکرد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت، پشتیبانی و آماده سازی زنان زندانی آزاد شده فاقد حمایت اجتماعی و خانوادگی بعد از آزادی در حال برگزاری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: توجه به سرمایه اجتماعی برای توسعه کشور باید در اولویت برنامه ریزی‌ها قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

محمد فقفوری گفت: افرادی که معنای حکمرانی را در قرن 21 درک کرده‌اند اکنون متوجه می‌شوند که حکایت ما و فضای ولنگار مجازی مانند بحران این روزهای اوکراین برابر روسیه است.

خبرگزاری دانا

قهرمانی از تحقق سازش در یک فقره پرونده مالی به مبلغ بیش از 60 میلیارد ریال با پیگیری و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس خبر داد.

خبرگزاری دانا

احیای واحدهای تولیدی راکد، التیام‌بخش درد بیکاری است که گام بلند دولت رئیسی در احیای واحدهای راکد لرستان افق روشنی را نوید می‌دهد.

خبرگزاری دانا

معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به برنامه های بسیج برای تربیت نسل مومن و انقلابی متعهد به ارزش های اخلاقی و اسلامی گفت: هدف از تشکیل حلقه های تربیتی صالحین تعمیق بخشی بصیرتی و اخلاقی آحاد مردم جامعه است.